باسکول صنعتی بی نظیر مدل  MB301 A12

مشخصات باسکول صنعتی بی نظیر مدلMB301 A12

 اشاره کرد. این MB301 A12از باسکول های صنعتی می توان به باسکول صنعتی بی نظیر مدل

باسکول به دلیل بدنه مقاوم فلزی و سینی گالوانیزه با رنگ کوره ای که ابعاد این سینی به 46×59 می رسد باعث شده تا بتواند وزن اجسام تا 300 کیلو را به خوبی تحمل کند. ضمن اینکه این باسکول دارای دقتی برابر با 50 گرم می باشد. باسکول صنعتی بی نظیر دارای یک عدد لودسل می باشد که باید برای قرار دادن جسم روی مرکز دستگاه برای جلوگیری از خطا دقت نمود.برای خرید  انواع باسکول صنعتی باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

نوع نمایشگر این دستگاه به کامپیوتر و چاپگر نمی تواند متصل شود و خود  می باشد و A12 وSB12در این دستگاه  

نیز چاپگر ندارد و نیز باید گفت که این نوع باسکول نمایش قیمت روی نمایشگر ندارد. باسکول بی نظیر دارای دستگاه قطعه شمار در نوع بدون چرخ و ثابت این دستگاه می باشد. این باسکول صنعتی دارای حافظه برای نگهداری اطلاعات توزین و کمک به قطعه شماری، دارای باتری قابل شارژ تا ۲۰۰ ساعت، دارای نور پس زمینه صفحه نمایشگر برای بهتر دیدن اطلاعات، دارای نور مربوط به میزان شارژ باتری و همچنین دارای کنترل می باشد.

کالیبراسیون دیجیتال می باشد. دارای صفر اتومات و MB301 A12باسکول صنعتی بی نظیر مدل

در کل می توان گفت این دستگاه به نسبت باسکول ساده ولی کاربردی است که در مکان های تجاری و صنعتی مانند عمده فروشی ها و فروشگاه ها کاربرد دارد.

باسکول صنعتی چیست و دارای چه اجزایی می باشد؟

باسکول های صنعتی دقیقا کاربردی مانند ترازو های دیجیتالی دارند ولی در ابعاد بسیار بزرگتر و برای توزین موادی با وزن زیاد و حجم بالا و دقت های پایین تر مورد استفاده قرار می گیرند. باسکول صنعتی دارای بدنه ی اغلب فلزی، پایه یا علمک، سینی، نمایشگر و یک یا چند عدد لودسل بر حسب نوع باسکول  وجود دارد.باسکول های صنعتی ظرفیت های مختلف از زیر صد کیلو تا چند تن دارند که هر کدام مناسب مراکز مختلفی می باشد.برای خرید انواع باسکول بادوام باکیفیت بالا و قیمت ارزان به سایت فروشگاه دیجی اسکال مراجعه نمایید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 
آدرس ایمیل : 
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 
 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()