باسکول محک به عنوان یکی از اولین برندهای باسکول ساخت ایران به بازار عرضه شد و مورد استفاده متقاضیان قرار گرفته شد. نیاز به ذکر است که با ساخت انواع باسکول محک که برند داخلی می باشد، قیمت خرید باسکول ارزان تر شده است، علاوه بر آن بر قابلیت های باسکول های قدیمی نیز افزوده شده است. استفاده از باسکول، کاربرد فروشگاهی و هم صنعتی دارد، به همین دلیل  انواع باسکول محک صنعتی و انواع باسکول فروشگاهی محک را می توانید مشاهده نمائید.

مزایای باسکول دیجیتال محک

باسکول از نظر لغوی به معنای قپان است، شاید این نامگذاری به زمان های گذشته باز می گردد که در باسکول های قدیمی باید سطح سنگ باسکول با سطح ماده ی مجهول برابر باشد، یعنی هر دو در یک سطح قرار بگیرند. قرن های طولانی این باسکول ها مورد استفاده بودند تا نوع پیشرفته ی آن با نام باسکول دیجیتالی وارد بازار شد. باسکول دیجیتالی محک در ابتدا به این پیشرفتگی نبوده و تنها مزیت و برتری آن نسبت به باسکول های دیگر، اندازه گیری دقیق بود. با گذشت زمان انواع باسکول دیجیتال محک دارای نمایشگر هایی است که وزن توزین را نشان می دهند.

قیمت خرید باسکول دیجیتال فروشگاهی محک

قیمت خرید باسکول دیجیتال فروشگاهی محک نسبت به قیمت باسکول معمولی بیشتر است ولی متناسب با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. با خرید باسکول فروشگاهی دیجیتال محک ارزان می توانید به بسیاری از امکانات باسکول های فروشگاهی خارجی دسترسی داشته باشید، بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینۀ بالا داشته باشید. توجه به قابلیت های باسکول محک موجب افزایش فروش باسکول محک در سراسر کشور شده است و باعث بهبود قابلیت های باسکول های دیجیتال نسبت به گذشته شده است. برای خرید و فروش باسکول به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکال به عنوان یکی از فروشگاه های باسابقه در حوزۀ فروش انواع باسکول دیجیتال محک در تهران فعالیت می کند.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 
آدرس ایمیل : 
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 
 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()