برای نصب آیفون تصویری تکنما می توانید با شرکت تکنما تماس بگیرید تا در کمترین زمان برای نصب آیفون تصویری به ساختمان مورد نظر شما مراجعه کنند. نصاب هایی که نصب آیفون تصویری شما را بر عهده می گیرند در این زمینه تخصص بسیاری دارند و به همین دلیل در کمترین زمان می توانند آیفون را نصب نمایند. دقت داشته باشید با اینکه نصب آیفون تصویری تکنما آسان است و دارای دشواری های زیادی نمی باشد، بهتر است از نصاب هایی که از طرف شرکت اعزام می شوند درخواست نصب آن را داشته باشید. دفترچه ای که همراه با آیفون های تصویری تکنما در جعبه قرار دارد اطلاعات کاملی در مورد این آیفون تصویری را به شما ارائه می دهد و می تواند با آن آشنایی کاملی به دست آورید.

چگونگی نصب آیفون تصویری تکنما :

شرکت تولیدی آیفون تصویری تکنما سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید آیفون های تصویری دارد، به همین دلیل تمامی تکنولوژی های لازم را در تولیدات خود به کار می برد. سیم هایی که در این آیفون تصویری وجود دارد دارای رنگ بندی متنوع می باشد و هر یک از رنگ های آن نشانه استاندارد بودن آیفون می باشد. در درون دفترچه آیفون تصویری تکنما هر گونه اطلاعاتی که مربوط به آیفون تصویری می باشد را می توانید مشاهده کنید تا اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید.

ابزارهایی که برای نصب آیفون تصویری تکنما وجود دارد شامل کابل ها، سیم ها و ... می باشد که بدون شک شما با تمامی آنها آشنایی ندارید، ولی متخصصینی که در زمینه نصب دوربین مداربسته حرفه ای هستند با تمامی این کابل ها آشنایی دارند و می توانند آنها را در کمترین زمان نصب کنند. سیم کشی انواع آیفون تصویری هرچه کمتر باشد بهتر است که با سیم های متنوعی باید آن را به مرکز وصل کرد.

فروشگاه آکام سازه عرضه کننده انواع آیفون تصویری تکنما می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیلinfo@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 823
نمایش همه
علاقه مندی ها ()