تعمیر آیفون تصویری بسته به نوع مشکل ایجاد شده در آن متفاوت خواهد بود. از جمله اشکالات معمولی که در آیفون های تصویری رخ می دهد، ایجاد ناهماهنگی در تصویر ایجاد شده بر صفحه ی مانیتور دستگاه می باشد. تداخل داشتن در زنگ های مختلف یک دستگاه آیفون هم از جمله علت های مهم در نیاز به تعمیر آیفون های تصویری می باشد. چگونگی تعمیر هر قطعه از یک آیفون تصویری ممکن است با دیگری تغییر داشته باشد. از این رو لازم است که هر قطعه به صورت جدا بررسی شود تا از کارکرد مطلوب آن ها اطمینان حاصل پیدا کنیم.

در هنگام خرید آیفون تصویری اغلب یک دفترچه ی راهنما همراه با آن در جعبه وجود دارد که بیشتر به نوع کارکرد و ویژگی های آن محصول اشاره نموده است. اما نمی توان برای تعمیر اساسی در صورت بروز مشکل به آن اکتفا کرد.

موارد مهم در تعمیر آیفون تصویری

تعمیر قطعات اصلی و مهم موجود در آِیفون تصویری حتما باید توسط افراد خبره انجام شود اما نظافت و بررسی  برخی از قطعات داخلی آن باید در مرور صورت گیرد. البته برای انجام این کار هم باید موارد ایمنی را رعایت نمایید تا باعث تشدید و یا ایجاد مشکل جدید در انواع آیفون تصویری تکنما نشوید.

برد یک قطعه ی الکترونیکی است که در آیفون تصویری هم موجود می باشد. این قطعه در کنار قطعات دیگری همچون خازن، آمپلی فایر، شاستی های دستگاه، سیم پیچی آن و ... باید حتما توسط افراد متخصص بررسی شود تا از کارکرد مطلوب آن ها اطمینان حاصل شود. تعمیر آیفون تصویری یک کار تخصصی است و اگر یکی از بخش های آن به اشتباه دستکاری شود، ممکن است ایرادات جدیدی در آن ایجاد شود.

از موارد مهمی که باید در تعمیر آیفون انجام شود، قطع کردن برق آن پیش از شروع به تعمیر قطعات داخلی آن است.

ارتباط با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 840
نمایش همه
علاقه مندی ها ()