آپارتمان‌های چند طبقه و مجتمع‌های مسکونی بزرگ را بدون وجود آیفون تصویری یا ساده در نظر بگیرید. یا از سویی دیگر به این فکر کنید که مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، افراد مسن، معلولان یا کسانی که در بستر بیماری هستند قبلا چگونه به هنگام شنیدن صدای زنگ، در را باز می‌کردند. همین اشاره‌ی جزئی به چند نمونه از مشکلات می‌تواند دلیل استفاده از در باز کن‌های الکترونیک و به ویژه افزایش فروش انواع آیفون تصویری را توجیه کند.

دلایل موثر  در افزایش فروش آیفون تصویری

آیفون تصویری به این دلیل مورد استقبال قرار گرفت که علاوه بر شنیدن صدای فرد پشت در، تصویر او را نیز نشان می‌داد. نسل ابتدایی آيفون‌های تصویری امکانات زیادی نداشتند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، مدل‌های متفاوتی از این محصول ارائه شد. امکان دیدن تصویر فرد، موجب می‌شد که امنیت ساختمان یا خانه بیشتر مورد توجه قرار گیرد. وجود همین قابلیت بود که باعث ‌شد از میزان مزاحمت‌ها کاسته و موجبات آسایش خانواده‌ها فراهم شود. به این طریق می‌توان با پرداخت هزینه و خرید آيفون تصویری، علاوه بر آسایش، امنیت را نیز در خانه‌ها حکم‌فرما کرد. 

قابلیت ارتباط میان واحدهای موجود در یک مجتمع نیز از دیگر مواردی است که در مدل‌های جدیدتر آیفون‌های تصویری قرار داده شده است.

نکته‌ی مهم دیگر قابلیت ضبط تصاویر توسط آیفون تصویری حافظه‌دار است. به کمک حافظه‌های ذخیره‌سازی، امکان ضبط و نگه‌داری فیلم نیز در آیفون‌های تصویری ایجاد شده است و حتی نمونه‌های جدیدتر قابلیت اتصال به دوربین مداربسته را نیز دارند.

تمام مواردی که در بالا اشاره شد از عمده دلایل موثر در فروش آیفون تصویری هستند. امروزه می‌توانید این محصول را هم به صورت حضوری و هم از طریق اینترنت از فروشگاه آکام سازه خریداری نمایید. با وجود تنوع امکانات آیفون‌های تصویری تکنما ، حتما پیش از خرید محصول موردنظر در مورد قابلیت‌ها و امکانات آن و هم‌چنین برند سازنده جستجو نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیلinfo@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()