تجلی کیفیت و زیبایی در آیفون تصویری تک‌ نما

آیفون تصویری تکنما که با توجه به طراحی‌های زیبا و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و برتر جهان تولید می‌شود از آن دسته محصولاتی است که امتحان خود را پس داده است. محصولات این برند همگی از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار دارند. آیفون تصویری تکنما با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد تمام نیازهای مشتریان عزیز را پوشش داده و در طراحی نیز تمام هنر و زیبایی را به کار گرفته است تا اولین انتخاب آنان باشد.

نمایندگی آیفون تصویری تکنما در سراسر ایران

برند تکنما که همیشه به مشتری‌مداری شهرت دارد، در پی فراهم آوردن امکانی است که بتواند عرضه‌ی محصولات خود را با سهولت انجام دهد. به همین منظور تدبیری اندیشیده است تا امکان خرید انواع آیفون تصویری هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری میسر شود؛ امکان خرید آنلاین در وب‌سایت این مجموعه و نیز خرید از طریق نمایندگان. از این رو با بیش از 20 نماینده‌ی فعال در سراسر کشور آیفون‌های تصویری خود را به تمامی نقاط ایران ارسال می‌کند. این محصول بسیار با کیفیت به لطف وجود نمایندگی آیفون تصویری تکنما در شهرهای ایران، هم در شرق و غرب، و هم در جنوب و شمال مهمان خانه‌های هم‌وطنان عزیز است. می‌توانید لیست کامل نمایندگان فروش این محصول را در وب‌سایت این برند مشاهده کنید.

هم‌چنین خدمات پس از فروش این محصول نیز عامل دیگری است که جای هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد و مشتریان را مجاب می‌کند که هیچ محصولی بهتر از آیفون تصویری تکنما نمی‌توان یافت.

اگر قصد دریافت نمایندگی های آیفون تصویری تکنما را دارید می‌توانید به آسانی درخواست همکاری خود را برای آکام سازه ارسال نموده تا پس از بررسی، نام شما را نیز در لیست نمایندگان قرار دهیم. تمام تلاش فروشگاه آکام سازه آن است تا در اسرع وقت و با بهترین خدمات محصولات خود را ارائه کند و در صورت بروز هرگونه ایراد یا نقص، آماده‌ی پاسخ‌گویی به مشتریان عزیز باشد.

 ارتباط با ما

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیلinfo@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 845
نمایش همه
علاقه مندی ها ()