پلاستیک ضربه گیر چیست:

پلاستیک ضربه گیر چگونه است:

همان طور که از نام آن پیدا است پلاستیک ضربه گیر، نوعی از نایلون است که جهت محافظت از اشیا آن را در بسته بندی قرار می دهند. پلاستیک های ضربه گیر ، در اکثر بسته بندی ها می تواند نقش ایفا کند. عملکرد اصلی پلاستیک ضربه گیر، جلوگیری از تکان خوردن اشیا است. ثابت ماندن شیء باعث می شود تا هیچ گونه ضربه ای به آن وارد نیاید و شیء ایمن باقی بماند.

از ویژگی های مهم پلاستیک ضربه گیر، ضد الکتریسیته ساکن بودن، لمینت شده و داشتن چگالی بالا یا کم در فرم ورق ، کیسه یا رول می باشد.

مزایای استفاده از پلاستیک ضربه گیر:

مقاومت بالای کوسن و فشرده سازی رول های باعث می شود تا بسته بندی بسیار محکم و سالم باقی بماند. این پلاستیک باعث به حداقل رساندن شوک و لرزش هنگام حمل و نقل کمک می کنند. بسته بندی فوم مقاوم در برابر ضربه است و باعث محافظت از وسایل سنگین و محصولات دارای لبه های تیز می شود. انعطاف پذیری این پلاستیک موجب می گردد تا رول های فوم قابل استفاده در تمام بسته بندی ها باشند و حتی بتوان از آن ها استفاده مجدد نمود. این مواد ضد خش، ضد ساینده و غیر واکنش پذیر به مواد شیمیایی هستند و می توانند مناسب برای حمل و نقل باشند.

قیمت پلاستیک ضربه گیر، بسیار مناسب تر از سایر نمونه های مشابه است.

کیفیت این پلاستیک ها بسیار بالا بوده و حتی می تواند در برابر پارگی مقاومت نماید.

تمام صنایع و کارخانه ها برای بسته بندی های خود از این محصول استفاده می نمایند، زیرا این محصول می تواند با ایجاد یک بسته بندی محکم و ثابت از محتویات داخلی بسته بندی نهایت حفاظت را انجام دهد.

کاربرد این پلاستیک بسیار زیاد بوده، از این رو دارای انواع متنوعی در بازار می باشد که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند. برای خرید انواع نایلون حبابدار به وب سایت سبز پلاست مراجعه نمایید.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 967
نمایش همه
علاقه مندی ها ()