کاربرد نایلون حبابدار تولید شده توسط بهترین تولید کننده نایلون حبابدار:

نایلون های حبابدار که ساخته ی بهترین تولید کننده انواع نایلون حبابدار می باشد به علت حباب های هوا برای پوشش محافظتی بهترین نوع می باشند زیرا با بسته بندی این نایلون به دور کالا یا محصولی، حباب ها فاصله ی هر چند کوتاه ولی موثری را بین اجناس ایجاد کرده و باعث می شوند هیچ گونه اتصالی بین آن ها به وجود نیاید. از کاربرد های این نایلون می توان بسته بندی قطعات کامپیوتری را نام برد. این قطعات به دلیل حساسیت بسیار بالا اکثرا در کیسه های ۲ یا ۳ بعدی نایلون حبابدار قرار گرفته و از آن محافظت می کنند. از نایلون های حبابدار هم چنین در حمل و نقل وسایل و اسباب کشی های خانه استفاده می کنند. برای پوشش دهی اکثر وسایل آشپزخانه مانند وسیله های برقی و ظروف شکستنی نیز در کارخانه های سازنده ی آن ها از نایلون حبابدار برای بسته بندی استفاده می شود. از کاربرد های دیگر می توان به استفاده در صنایع خودروسازی، مبل سازی، شیشه بری ها و کارخانه های ساخت شیشه نیز اشاره نمود.

ویژگی نایلون حبابدار تولید شده توسط بهترین تولید کننده انواع نایلون حبابدار :

از ویژگی های این نایلون می توان به مقاومت در برابر نور خورشید، مقاومت در برابر ورود گرد و خاک و میکروب ها اشاره کرد. همچنین این نایلون حبابدار می تواند در برابر رطوبت نیز مقاومت کرده و هیچگونه مایعاتی را از خود عبور ندهد. نایلون هایی که بهترین تولید کننده نایلون حبابدار به ساخت آن می پردازد نسبت به ورود انواع روغن ها مانند گریس نیز غیر قابل نفوذ بوده و کالا را در برابر هر آلودگی محافظت خواهد نمود. با پیچیدن چند لایه از این نایلون به دور هر چیزی آن را از هر گونه آسیبی می توان مصون کرد، حتی اگر آن شی هنگام حمل و نقل از دست بیفتد نیز ممکن است در صورت چند لایه بودن نایلون حبابدار به دور آن، هیچگونه آسیب و یا آسیب جدی نبیند.

با خرید انواع رول نایلون حبابدار از شرکت سبز پلاست می توانید همه ی ویژگی های خوب نایلون را به صورت یکجا مشاهده نموده و از کیفیت خوب و قیمت مناسب آن بهترین استفاده را برده باشید.

 

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 916
نمایش همه
علاقه مندی ها ()