تعریف نایلون شیرینگ و خرید آن از بزرگترین مرکز تولید کننده نایلون شیرینگ:

نایلون شیرینگ از جنس پلی اتیلن می باشد که  برای بسته بندی محصولات مختلف از آن استفاده می کنند. شرکت سبزپلاست از بهترین و بزرگترین مراکز تولید کننده انواع نایلون شیرینگ می باشد که تولید نایلون شیرینگ های خود را در همه ی ابعاد و انواع آن ارائه می دهد.

نایلون شیرینگ ها مانند سلفون و نایلکس ها لایه ی نازک پلاستیکی است که امروزه برای بسته بندی محصول نهایی از این نایلون استفاده می کنند. این نایلون ها برای نفوذ هرگونه آلودگی و میکروب به محصولات مختلف، جلوگیری از ورود گرد و خاک، انجام پکینگ برای محصولاتی مانند نوشابه یا آب معدنی و ... و همچنین برای خلا کردن محصولاتی مانند مواد غذایی از هوا استفاده می شود. این نایلون های شیرینگ بر حسب نوع محصولی که بسته بندی خواهد شد و همچنین شکل و شمایل و حجم آن انواع متفاوتی دارند.

انواع نایلون شیرینگ تولید شده توسط بهترین تولید کننده نایلون شیرینگ:

نایلون های شیرینگ را می توان بر اساس معیار های متفاوتی مانند طول، عرض، رولی یا غیر رول بودن و خیلی معیار های دیگر تقسیم بندی کرد. یکی از معیار هایی که نایلون شیرینگ های مختلف را جدا سازی میکند یک لایه یا چند لایه بودن آن است. طبیعتا با در نظر گرفتن ضخامت برابر، نوع چند لایه ی نایلون شیرینگ بسیار محکم تر از یک لایه می باشد. مراکز ما نیز تولید کننده نایلون شیرینگ های یک لایه و چند لایه است. نایلون شیرینگ ها هم به صورت رولی و هم معمولی توسط ما تولید شده و به فروش می رسد و شما با سفارش هر نوع از نایلون شیرینگ با ضخامت، طول و عرض و جنس آن و همچنین یک لایه یا چند لایه بودن می توانید نایلون شیرینگ مورد نیاز خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید. نایلون شیرینگ هایی که توسط بهترین تولید کننده نایلون شیرینگ ساخته می شود با مواد اولیه ی درجه یک و نو، دست به تولید انبوه نایلون شیرینگ زده و شما با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت مناسب، نایلون مورد نیازتان را می توانید از سبز پلاست ، بهترین تولید کننده نایلون شیرینگ با نازل ترین قیمت خریداری کنید.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 972
نمایش همه
علاقه مندی ها ()