فیلم استرچ پلی اتیلن چه معایبی دارد:

فیلم استرچ پلی اتیلن، قدرت کشش دمشی با فشار نگهدارنده را فراهم نمی کند. فیلم های استرچ پلی اتیلن نسبت به فیلم کشش دمیده از حافظه و مقاومت کمتری در برابر عوامل مخرب برخوردار است.

فیلم کششی بسته بندی، فیلم کششی دمیده نیز گفته می شود که با استفاده از فرآیند اکستروژن دمیده تولید می شود. این مذاب پلاستیکی از طریق یک قالب شکاف حلقوی، معمولاً به صورت عمودی، خارج می شود تا یک لوله ی نازک دیواره تشکیل شود. هوا در دریچه ای در مرکز قالب قرار می گیرد تا لوله ی فیلم مانند بادکنک منفجر شود. در بالای لوله ی فیلم، یک حلقه هوا برای خنک شدن آن بر روی فیلم قرار می گیرد. این فرآیند اجازه می دهد تا فیلم دمیده از فیلم استرچ پلی اتیلن استحکام و مقاومت بیش تری داشته باشد. خواص مکانیکی با لاتر فیلم دمیده به طور معمول قدرت نگه داشتن بار قابل توجهی را امکان پذیر می کند.

مزایای استفاده از بسته بندی فیلم استرچ پلی اتیلن:

بار و ظرفیت کششی بالاتری را ارائه می دهد. این محصول، فیلمی با کیفیت عالی است. فیلم استرچ پلی اتیلن دارای یک حافظه بالاتر از یک بار بیش تر کشش است و باعث می شود بار های محصول ایمن تر شوند. مقاومت بیش تر در برابر پارگی در هنگام بسته بندی بارهای دارای لبه های تیز، مزیتی است که هر فیلمی آن را ندارد. قیمت فیلم استرچ پلی اتیلن کمی بیش تر است اما مقاومت زیاد و کیفیت بالای آن، پرداخت این هزینه ی بیش تر را توجیه می نماید. این فیلم به دلیل تبلور در فرآیند تولید وضوح ضعیفی دارد. در هنگام باز شدن نسبت به فیلم های استرچ پی وی سی کمی پر سر و صدا تر است.

 معمولاً، یک فیلم کششی جعبه ها و محصولات را در کنار هم برای حمل و نقل نگه می دارد. هم چنین از آن برای نگه داشتن سایر اشیاء و محافظت از اشیاء در هنگام حمل و نقل و نگهداری استفاده می شود. فیلم استرچ پلی اتیلن می تواند در انواع مختلفی از فیلم های خاص عرضه شود. برخی از نمونه ها فیلم کش UV ، بسته بندی پالت تهویه ، فیلم کششی ضد استاتیک ، فیلم کششی رنگی و غیره است.برای خرید انواع محصولات بسته بندی به وب سایت سبز پلاست مرتاجعه نمایید.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 964
نمایش همه
علاقه مندی ها ()