در این مقاله به توضیح برخی از مزیت های نایلون حبابدار پرداخته شده است. این مزیت ها به شرح زیر می باشند:

نایلون های حبابدار قابلیت استفاده ی مجدد را دارد: این امر باعث می شود که بسته های بندی حباب نسبت به سایر انواع بسته بندی ها که قابلیت استفاده ی مجدد ندارند، گزینه ای بسیار سازگار با محیط زیست باشد و می تواند صرفه جویی بالایی در هزینه نیز داشته باشد. هم چنین برای شرکت هایی که بازدهی آسان مشتری را ارائه می دهند بسیار عالی است، زیرا تنظیم آن به عنوان بخشی از جعبه بازگشت آماده برای کار ساده است.

نایلون حبابدار  سبک است: بسته بندی حباب یکی از سبک ترین مواد بسته بندی پر از خلاء است. ساختار آن بیش تر هوا است و دارای چند لایه پلاستیک فوق سبک برای دوام می باشد. این امر باعث می شود یک ماده ی بسته بندی به شدت سبک باشد که بتواند به صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل کمک کند. اگر شما به صورت عمده حمل و نقل می کنید بسته بندی کم تر به معنای هزینه ی کم تر هنگام حمل و نقل است هم چنین هزینه ی سوخت به طور بالقوه کم تر خواهد بود.

نایلون حبابدار مقرون به صرفه خواهد است: در میان تمام گزینه های بسته بندی، حباب دارای قیمت مناسب تر و ماندگاری بیش تری است. لذا می توان با خرید این محصول و صرف هزینه ای اندک، این محصول با دوام کاربردی را خریداری نمود.

کاربرد نایلون حبابدار:

نایلون حبابدار، همه کاره است. بسته بندی حباب می تواند تقریباً هر نوع محموله ی کوچک را عایق بندی و محافظت کند.به راحتی با قیچی تقریباً به هر شکل موردنیاز قابل برش است و ورق های بزرگی از آن به اندازه ی کافی قابل منعطف هستند و می توانند به خوبی انواعی از محموله ها را پوشش داده و از آن ها محافظت به عمل آورند. علاوه بر این محصول در شرکت سبز پلاست انواع نایلون شیرینک ، استرچ پالت و غیره نیز عرضه می شود.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 865
نمایش همه
علاقه مندی ها ()