انواع نایلون شیرینک:

نایلون شیرینک در صنعت مصارف گوناگونی دارد. بسیاری از تولیدی ها و کارخانجات علاقه دارند که بسته بندی های محصولاتشان متفاوت تر دیده شود. از این رو برای بسته بندی های خود از نایلون شیرینک هایی که رنگی هستند یا دارای چاپ خاصی با آرم یا لوگو هستند استفاده می کنند که با این کار علاوه بر زیبایی، کلاس کاری محصول را بالا خواهند برد. در کل از نظر ظاهری می توان نایلون شیرینک  را به انواع گوناگونی تقسیم کرد:

نایلون های شیرینک از نوع ساده که بدون هیچ گونه چاپ و رنگ می باشد و دارای ظاهری شفاف و درخشنده است. نایلون شیرینگ چاپی که روی آن دارای چاپ آرم یا لوگو بر حسب سفارش مشتری می باشد و نوع دیگر هم نایلون شیرینگ رنگی است که ممکن است دارای چاپ هم باشد.

نایلون شیرینک ساده:

این نوع از نایلون ها ی شیرینک به طور معمول در انواع بسته بندی ها استفاده دارد. از این نایلون برای کالا هایی استفاده می کنند که مشتری هنگام خرید آن بتواند از روی نایلون به تشخیص محصول و مدل آن پی برده و آن را خریداری نماید.

نایلون شیرینک چاپی:

این نایلون را می توان هم به صورت چاپی با پایه ی ساده و هم پایه ی رنگی تهیه نمود. نایلون های چاپی می تواند شامل اسم و مشخصات تولید کننده، مشخصات کالا، بارکد قیمت و هر اطلاعات دیگری نیز باشد. این نایلون بیشتر برای محصولاتی است که کارتن و یا جلد خاصی ندارند.

نایلون شیرینک رنگی:

نایلون های رنگی برای محصولات مختلف می تواند ظاهری شیک و جذاب را خلق کرده و اینگونه نظر مشتریان را به این محصول متفاوت جلب کند. نایلون شیرینگ های رنگی به همراه چاپ نیز تولید می شوند. استفاده از نایلون های شیرینگ رنگی بیشتر برای بسته بندی محصولات غذایی استفاده می شود تا خریداران جذب ظاهر این محصول شوند.همچنین از این نایلون برای مواقعی استفاده می شود که تولید کننده مایل است تولیداتش را در پوششی رنگی پنهان کند‌. اکثر لوازم ساختمانی مانند سیم کابل، شیلنگ، لوله های مختلف از این قاعده مستثنی نیستند.

کیفیت نایلون های حبابدار و همچنین نایلون های شیرینک رنگی، چاپی و ساده در سبز پلاست با یکدیگر تفاوتی نداشته و هر کدام از آن ها را می توان با درجه بندی کیفیت تهیه نمود.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 956
نمایش همه
علاقه مندی ها ()