نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ از موادی است که برای عایق کردن و بسته بندی محصولات از آن استفاده می کنند‌. جنس این نایلون های پلاستیکی و پلیمری از پلی اتیلنی است که دارای چگالی پایینی می باشد. امروزه در هر صنعتی، از کارخانه های بسیار بزرگ تا کوچک ترین کارگاه هایی که فعالیت خانگی دارند برای تولید محصول نهایی و عرضه به بازار به بسته بندی احتیاج دارند که یکی از چندین مواد برای بسته بندی و عایق کردن، نایلون شیرینگ می باشد. از انواع مختلف نایلون شیرینگ می توان به صورت دستی و ماشینی بهره برد. استفاده ماشینی با دستگاهی به نام دستگاه شیرینگ پک می باشد که در صنعت بر اساس نوع نایلون، ضخامت و عرض آن و یک یا چند لایه بودن این نایلون ها کارایی متفاوتی دارند. در ادامه به کاربرد هایی که این نایلون ها در صنعت و مشاغل دارند می پردازیم.

 نایلون شیرینگ چه کاربرد هایی دارد؟

از کاربرد هایی که نایلون شیرینگ دارد می توان به کنار هم چیدن محصولاتی مانند بطری ها برای ایجاد پک بسته بندی اشاره کرد. هم چنین این لایه از ورود هر گونه آلودگی و میکروب جلوگیری به عمل می آورد و می تواند با خاصیت غیر قابل نفوذ بودن رطوبت و آب، از ورودشان به محصول خودداری کند. این ماده به جابه جایی آسان محصولات کمک کرده و استفاده از جعبه، کارتن و ... را به حداقل می رساند. هم چنین به علت شفافیت نایلون شیرینگ و با ویژگی تولید رنگ های مختلف، جلوه ی خاصی با توجه به ارزان بودن نایلون به محصول می بخشد. از موارد استفاده ی نایلون می توان به بسته بندی انواع بطری ها، مواد غذایی، کاشی و سنگ های ساختمانی، آب معدنی و لبنیات، بسته بندی قطعات خودرو و ... اشاره نمود.

برای بسته بندی محصولات  از انواع کیفیت و اندازه های متفاوتی استفاده می شود که می توان گفت تولید رنگ، لوگو، جنس، عرض و ضخامت آن ها بر اساس سلیقه و خواست مشتری می باشد.اگر برای خرید نایلون شیرینک به دنبال یک شرکت معتبر هستید ، ما شرکت سبز پلاست را به شما معرفی می کنیم.

تماس با ما

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت: 02156572479 - 02156576618

موبایل: 09123777763  - 09306666939

ایمیل: info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 948
نمایش همه
علاقه مندی ها ()