باسکول پند با استفاده از تکنولوژی های به روز ساخته شده و از استانداردهای جهانی پیروی می کند. این باسکول در مدل ها و انواع مختلفی مانند باسکول صنعتی، باسکول ثابت، نفرکش و آویز تولید می شود. این محصول داخلی قابل رقابت با تمام برندهی داخلی و خارجی می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

این باسکول در صنایع مختلفی مانند کشاورزی، غلات و در کارخانه های مختلف قابل استفاده بوده و قیمت مناسب آن نسبت به سایر محصولات مشابه، یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

باسکول پند از اجزا و تجهیزات مختلفی تشکیل شده است؛

نمایشگر؛ نمایشگر باسکول دیجیتال بوده و به صورت LED می باشد. بر روی این صفحه، وزن و سطح ظرفیت اسمی باسکول نمایش داده می شود.

صفحه کیبورد؛ صفحه کلید این نوع باسکول به منظور کنترل نحوه اندازه گیری وزن و سایر عملیات ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید اصلی خاموش و روشن؛ زمانی که لازم است تا باسکول را به صورت کامل خاموش کرد، از این کلید استفاده می شود. برای خرید انواع باسکول پند به سایت مراجعه نمایید.

کفه اندازه گیری وزن؛ کفه باسکول از جنس ورق های فولادی مقاوم ساخته می شود. همچنین با رنگ های حرارتی الکترواستاتیک پوشش دهی شده تا در مقابل شستشو و رطوبت و عوامل آسیب زای دیگر مستحکم و مقاوم باشد.

تکیه گاه باسکول؛ تکیه گاه محلی است که بار قرار گرفته بر روی باسکول برای جلوگیری از آسیب به پایه نمایشگر به آن تکیه می دهد. همچنین از ریزش بار نیز جلوگیری می کند. تکیه بار بر این محل تاثیری بر وزن بار ندارد.

درگاه اتصال باسکول به کامپیوتر؛ برای اتصال باسکول پند به کامپیوتر از درگاه سریال 9 پایه و نوع مادگی استفاده می شود. کابل این سریال نیز باید از 15 متر بیشتر نباشد.

درگاه اتصال باسکول به چاپگر؛ برای استفاده از چاپگر در این نوع باسکول درگاهی تعبیه شده است که به صورت 25 پایه و از نوع مادگی می باشد.

پایه نمایشگر؛ این قطعه از تجهیزات باسکول جهت متصل نمودن صفحه نمایشگر به باسکول ساخته شده است.

دستگیره دو طرفه؛ این قسمت برای باسکول های بزرگ صنعتی کاربردی ندارد و بیشتر در باسکول فروشگاهی کاربرد دارد. این بخش برای جا به جایی باسکول استفاده می شود.

 

یکی از باسکول های تولیدی در داخل کشور که عملکرد آن به صورت دیجیتالی است، باسکول پند می باشد. این باسکول دارای انواع و تنوع بالایی بوده که مورد استفاده در مشاغل زیادی است. این نوع باسکول های می تواند در صنایع مختلفی مانند دام و طیور و یا در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد.برای خرید انواع باسکول به سایت فروشگاه دیجی اسکال مراجعه کنید.

اندازه گیری به وسیله این باسکول از دقت بالایی برخوردار است. همچنین این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و دارای صفحه نمایشگر به صورت LED و LCD است.

انواع باسکول پند

باسکول صنعتی پند؛ این نوع باسکول ها دارای دقت بالایی بوده و می توانند تا 500 گرم را نیز وزن کنند. همچنین می توانند به صورت زمینی و یا با اجرای فونداسیون و هم سطح کردن بر روی زمین طراحی و نصب شوند. این نوع باسکول پند می توانند تا چندین تن را اندازه گیری کنند.

این محصول بر اساس استانداردهای جهانی تولید شده و در ابعاد مختلفی تولید می شوند. زمانی که وسیله و یا کالایی روی این باسکول قرار می گیرد، وزن آن توسط لودسل اندازه گیری شده و به نمایشگر انتقال می یابد.

باسکول فروشگاهی پند؛ این نوع به صورت ثابت و قابل استفاده در تمام فروشگاه ها می باشد. این باسکول ها می توانند تا چندین کیلوگرم را اندازه گیری و وزن کنند. بدنه آن فلزی بوده و به منظور جلوگیری از آسیب با رنگ پادرکوت پوشیده می شوند. این پوشش باعث مقاومت آن در مقابل شرایط مختلف مانند نور خورشید می شود.

این نوع باسکول می تواند به پرینتر و کامپیوتر نیز متصل شده و همچنین برای محاسبات مختلف در کارخانه ها کاربرد زیادی دارند.

باسکول باشگاهی پند؛ باسکول باشگاهی یا نفرکش مورد استفاده در باشگاه های ورزشی، بیمارستان ها، داروخانه ها و... است. این باسکول نفرکش می تواند تا 200 کیلوگرم را اندازه گیری کند و دقت وزن کردن آن 50 گرم می باشد. این نوع باسکول ها دارای باطری داخلی بوده که قابل شارژ است.

همچنین دارای ویژگی قفل کن خودکار بوده تا اندازه گیری با سرعت بیشتری انجام شود. علاوه بر این برای ضد خش بودن بدنه آن از رنگ الکترواستاتیک استفاده شده است.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()