ابزارها و قطعات تشکیل دهنده باسکول، می تواند تاثیر بسیار مهمی در میزان دقت در توزین و عملکرد باسکول داشته باشد. هر کدام از قطعات تشکیل دهنده باسکول، وظیفه ای را بر عهده دارند که در کارایی محصول نهایی موثر است. قطعات موجود در باسکول صنعتی با توجه به نوع کارایی آن، نسبت به سایر باسکول ها قوی تر بوده و در سطح بالاتری قرار دارد.

  • اندیکاتور؛ یکی از اجزای مهم در باسکول صنعتی، نمایشگر یا اندیکاتور است. این قطعه می تواند به صورت متحرک و یا ثابت بر باسکول نصب شود. همچنین می تواند دارای پرینتر نیز باشد. علاوه بر این عملیات توزین را می تواند به صورت یک مرحله ای و یا دو مرحله ای انجام دهد.

اندیکاتور باسکول تاریخ و ساعت را به صورت دائمی بر روی صفحه LED خود نمایش می دهد و همچنین علاوه بر استفاده از برق دارای باطری داخلی نیز است. برای خرید باسکول های صنعتی از طریق لینک اقدام نمایید. 

  • لودسل؛ این قطعه نوعی حسگر الکتریکی است که وزن بار مورد نظر را به نمایشگر انتقال می دهد. لودسل ها در باسکول صنعتی انواع مختلفی دارند و در انتخاب نوع آن بایستی به عواملی مانند میزان ظرفیت، محل قرارگیری، دمای محیطی که قرار است باسکول در آن نصب شود، میزان دقت و کلاس لودسل دقت کرد.
  • جانکشن باکس؛ از این ابزار در باسکول صنعتی به منظور متصل کردن لودسل ها به یکدیگر و یکسان کردن نقاط مختلف دستگاه برای نمایش وزن، استفاده می شود. این قطعه می تواند مشکلاتی که در عملیات توزین به وسیله وجود خمیدگی در صفحه زیر لودسل و پلتفرم و یا وجود بار نامتقارن روی باسکول، به وجود می آید را از بین ببرد.
  • پلتفرم؛ این بخش از ساختمان باسکول در واقع جز اصلی بدنه این دستگاه می باشد که با توجه به ظرفیت و ابعاد باسکول، جنس و نوع آن مشخص می شود. در واقع این قسمت محل قرارگیری بار مورد نظر بر روی باسکول می باشد و معمولا به صورت تمام فلز و از جنس استیل و یا ورق فولادی مقاوم با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته می شود.

لودسل یک نوع حسگر الکتریکی می باشد که در ترازو و یا باسکول صنعتی از آن استفاده می کنند. نوع کاربری آن به این صورت است که فشار وارد شده از بار بر روی کفی باسکول را اندازه گیری نموده و آن را به به نمایشگر انتقال می دهد. در واقع این وسیله با دقت بالایی وزن و فشار وارد بر روی باسکول را تعیین می کند.

باسکول صنعتی تک لودسل یا تک پایه، دارای ظرفیت 500 کیلوگرم می باشند. برای این نوع باسکول معمولا از لودسل تک پایه با جنس استیل ضد زنگ استفاده می کنند. این لودسل به یک صفحه مربع یا مستطیل شکل متصل می شود و وزن یا نیرو برای اندازه گیری بر آن اعمال می شود. هماهنگی طراحی لودسل با سایز صفحه باسکول در درصد خطای اندازه گیری وزن تاثیر زیادی دارد. برای خرید و فروش باسکول به سایت فروشگاه دیجی اسکال مراجعه نمایید. 

از انواع دیگر این نوع باسکول، باسکول صنعتی با لودسل فشاری می باشد. این نوع لودسل در باسکول هایی استفاده می شود که دارای ظرفیت های اندازه گیری بالایی هستند. همچنین دارای جنس مقاوم و محکمی و معمولا از جنس استیل 316 هستند.

لودسل های خمشی مناسب برای تولید این نوع باسکول ها در محیط های پر خطر هستند. همچنین از جنس نیکل با روکش فولاد و یا استیل ساخته می شوند. این نوع لودسل در مصارف صنعتی سنگین مانند توزین اجسام و یا ماشین آلات سنگین استفاده می شوند.

لودسل یکی از مهمترین قطعات یک باسکول به شمار می آید و بایستی در خرید باسکول صنعتی به نوع لودسل و درجه کیفی آن دقت کرد. به ویژه در این نوع باسکول ها، لودسل باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و آلیاژهای به کار رفته در آن چگالی بالایی داشته باشند تا در برابر تحمل وزن دچار آسیب نشده و بدون هیچ درصد خطایی وزن را به نمایشگر باسکول انتقال دهند. 

همچنین این حسگرها در باسکول صنعتی، با تکنولوژی های پیشرفته ساخته می شوند و بایستی توسط افراد ماهر و کارشناس در باسکول های با ظرفیت بالا، جاگذاری شود. همچنین باید گفت که یک باسکول با توجه به ظرفیت، ابعاد و نوع طراحی آن، می تواند دارای 2 تا 8 و یا بیشتر از 8 عدد لودسل باشد.

 آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 769
نمایش همه
علاقه مندی ها ()