ترازو وسیله ای برای اندازه گیری وزن اجسام و افراد است که در مدل های مختلف فروشگاهی، صنعتی، خانگی، آزمایشگاهی و... و در برندهای متفاوت در بازار عرضه می شود. ترازو دیجیتال از مدار الکتریکی و قطعات مختلفی تشکیل شده است که با هماهنگی با یکدیگر و به صورت همزمان عملیات توزین را انجام می دهند.

قیمت ترازو دیجیتال در مقایسه با کارایی آن و تاثیری که در استفاده از این نوع ترازوها برای مکان های مختلف دارد، بسیار مناسب می باشد. استفاده از این نوع ترازوها در فروشگاه ها و حساسیت آنها در عملیات توزین، باعث به دست آمدن سود واقعی می شود.

موارد مختلفی در قیمت این ترازو تاثیر گذار است. یکی از این موارد نوع ترازو با توجه به کاربری آن است. این که ترازو مناسب برای استفاده در چه مکانی باشد، مهم است.

ترازو های فروشگاهی یکی از انواع ترازوی دیجیتال است که خود دارای مدل ها و برندهای مختلفی است. همچنین قابلیت ها و امکانات موجود در ترازوی فروشگاهی نیز بر روی قیمت آن موثر خواهد بود. ترازوهای پرینتر دار، بارکد خوان و... بالطبع دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع ساده آن دارند. برای خرید ترازو دیجیتال به سایت مراجعه کنید. 

همچنین در رابطه با ترازوهای خانگی بایستی گفت، وجود قابلیت هایی مانند قابلیت اتصال به کامپیوتر، نمایش سوخت و ساز بدن و میزان چربی و آب بدن و... در قیمت ترازو بسیار موثر خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت ترازو دیجیتال، جنس بدنه و مواد اولیه و متریال به کار رفته در ساخت ترازو می باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت می تواند باعث افزایش و یا کاهش قیمت ترازو شود.

دقت و حساسیت نیز یکی از عواملی است که می تواند در قیمت ترازو تاثیر گذار باشد. ترازوهایی که از حساسیت بیشتری برخوردار است قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد. برای مثال ترازوهای آزمایشگاهی و یا ترازوهای مورد استفاده برای طلا فروشی ها به دلیل دقت بسیار بالا در حد صدم و یا هزارم گرم، قیمت بیشتری دارند.

ترازوهای دیجیتال به دلیل سرعت بخشیدن به سیستم توزین، توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار را به خود جلب نموده اند. خرید این ترازوها از نمایندگی های معتبر و مجاز در سراسر کشور، باعث دستیابی به قیمت واقعی و تمام شده آن در کارخانه می شود. بنابراین بهتر است برای خرید انواع ترازو به نمایندگی آن مراجعه کرد.

همه سیستم های توزین مانند انواع ترازو و باسکول بایستی در فواصل زمانی مشخص تنظیم شوند. ترازو دیجیتال نیز از این امر مستثنی نیست. تنظیم ترازوهایی که دارای حساسیت و دقت بالایی هستند مانند ترازوهای آزمایشگاهی، از اهمیت بیشتری برخوردار است. عمل تنظیم یا کالیبره باعث می شود تا ترازو اصلاح شده و درصد خطای آن کمتر شود.

این عمل باید در مدت زمان مشخصی انجام شود. گاهی ممکن است سالی یک بار و گاهی دو تا سه بار در ماه ترازو باید تنظیم شود. برای صحت در کار ترازوها بایستی کارکرد دقیق آن بررسی شود و با توجه به نوع ترازو کالیبره کردن آن انجام شود.

کالیبراسیون دستگاه های توزین بهتر است در محل و محیطی که ترازو در آن قرار دارد، انجام شود. چرا که در این صورت مشکلاتی که با حمل و نقل دستگاه ممکن است برای آن پیش بیاید، به وجود نمی آید. علاوه بر این تغییرات آب و هوایی محیط نیز برای ترازو مشکلی به وجود نمی آورد.

به منظور انجام کالیبراسیون ترازو دیجیتال، بایستی ابتدا آن را روشن کرده و دکمه CAL در کیبورد، نگه داشت. سپس کلید PRINT را فشار داده و عددی روی نمایشگر نشان داده می شود. این عدد نشانگر آن است که چه مقدار وزنه باید روی دستگاه ترازو قرار داد. برای خرید انواع ترازو ارزان به سایت فروشگاه دیجی اسکال مراجعه کنید. 

عدد روی نمایشگر و میزان وزنه بایستی به دقت بررسی شود و مساوی باشند. در غیر این صورت عمل تنظیم به درستی انجام نمی شود.

وزنه ها و یا سنگ های کالیبراسیون به صورت فولاد، چدن و یا استیل ساخته می شوند. همچنین به دو شکل مغناطیسی و غیر مغناطیسی تولید می شوند. علاوه بر این این وزنه ها دارای کلاس های مختلفی هستند که هر کدام برای انواع مشخصی از ترازوها استفاده می شوند.

وزنه های تنظیم ترازو نیز می تواند از ابزارهای جانبی ترازو محسوب شود و به صورت جداگانه خریداری شود. این سنگ ها بایستی دارای گواهی استاندارد باشد تا از دقیق بودن ترازو دیجیتال کاملا اطمینان حاصل شود. 

 

 آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()