شرکت تولید کننده انواع سیستم های توزین پند، فعالیت خود را در سال 1369 آغاز کرد. یکی از این سیستم های توزین، ترازوی پند است که در ابعاد و انواع مختلف در بازار کشور عرضه می شود.

ترازوهای فروشگاهی، صنعتی، ورزشی و... در این مجموعه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته می شوند. همچنین شرکت پند با به کارگیری کارشناسان متخصص در زمینه طراحی و تولید ترازوها با اجزای با کیفیت، این ترازوها را به مشتریان و کاربران ارائه می دهند.

ویژگی های ترازوی پند

این ترازوها در ظرفیت های مختلف و برای کاربری های متفاوتی ساخته می شوند. معمولا ظرفیت این ترازوها از 30 کیلوگرم تا 70 کیلوگرم می باشند. در واقع ترازوی پند یکی از بهترین ترازوهای فروشگاهی بوده که شناخته شده برای تمام اصنافی است که در کار خود به ترازو نیاز دارند. برای خرید ترازوی پند از طریق لینک اقدام نمایید. 

این ترازوها از نوع دیجیتال بوده و به صورت ترازوهای ساده و پرینتر دار و با توجه به نیاز مصرف کننده تولید می شوند. ترازوهای پند به صورت علمک دار و بدون علمک ساخته می شوند. همچنین سینی آنها به دو صورت لبه دار و بدون لبه هستند که با توجه به سلیقه مشتری قابل انتخاب است.

همه ترازوهای تولید شده توسط شرکت پند، دارای مقاومت بدنه بالایی هستند. در رابطه با ترازوی صنعتی شرکت پند که مورد استفاده در محیط های صنعتی و صنایع مختلف است، این موضوع اهمیت زیادی دارد.

برخی از مدل های موجود در شرکت ترازوی پند، می توانند زمان زیادی بدون استفاده از برق و باتری کار کنند. همچنین این قابلیت را دارند که حساب مشتری را محاسبه و ذخیره کرده و نام کالاها را نیز ثبت کنند.

برخی دیگر از مدل های این نوع ترازوها، قابلیت های نرم افزاری داشته و با اتصال به کامپیوتر قابلیت های آن را افزایش می دهند. علاوه بر این نصب بارکد خوان بر روی این ترازو در فروشگاه ها، عملیات توزین و محاسبه بسیار با سرعت بیشتری انجام می شود.

در ترازوهای فروشگاهی پند نصب پرینتر بر روی آن، باعث می شود تا برای مشتریان رسید و فاکتور تهیه شود. نصب آن نیز بر روی ترازو به راحتی انجام می شود.

ترازوی پند در دسته بندی های مختلف و به صورت علمک دار و بدون علمک و همچنین در انواع صنعتی و فروشگاهی تولید و در بازار به فروش می رسد. ترازوهای دیجیتالی این شرکت معمولا در ظرفیت های 30 تا 70 کیلوگرم ساخته می شوند. کیفیت ساخت قطعات مختلف ترازو در این شرکت بسیار بالا می باشد.

فروش ترازوی پند به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود. در نمایندگی های معتبر و مجاز در سر تا سر کشور، ترازو را با قیمت بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها، به فروش می رساند. این نمایندگی ها ترازو را با قیمت تمام شده در کارخانه و بدون واسطه به فروشگاه های مختلف ارسال می کند.

خرید از نمایندگی ها به دلیل کیفیت و مرغوب بودن محصول، با اطمینان خاطر بیشتری انجام می شود. همچنین با استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول در نمایندگی ها، می تواند در صورت خرابی کالا، آن را مرجوع و تعویض کرد. برای خرید ترازو های اورجینال  به سایت دیجی اسکال مراجعه کنید. 

برای استفاده از خرید اینترنتی ترازوی پند، بایستی از سایت معتبر این محصول خرید را انجام داد. همچنین در این سایت، تمامی اطلاعات در رابطه با ترازو مانند ظرفیت، ابعاد، قطعات و اجزای ترازو و همچنین همه مشخصات فنی آن به مصرف کننده داده می شود.

علاوه بر این تمامی مدل های مختلف ترازو همراه با عکس، در سایت موجود می باشد. لیست قیمت همه مدل ها همراه با مشخصات فنی به منظور بهترین انتخاب و مناسب با کاربری مورد نظر مشتری، به منظور راحتی مصرف کنندگان در سایت اطلاع رسانی شده است.

شرکت پند با سال ها تجربه در زمینه تولید سیستم های توزین مانند باسکول و ترازوی پند، محصولات و مدل های متنوعی را با خدمات پس از فروش 25 ماهه در تمامی نقاط ایران عرضه می کند.

همچنین برای خرید ترازو به صورت حضوری و یا اینترنتی، شرکت پند کارشناسان متخصص و ماهری را به منظور مشاوره برای انتخاب بهترین نوع ترازو متناسب با کاربرد، برای خدمتگزاری به مشتریان به کار گرفته است.

 آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()