بسیاری از افراد زمانی که نام باسکول به گوش شان بخورد فکر می کنند که یک ترازو بسیار بزرگ می باشد و پیچیدگی های زیادی هم نیز دارد. در واقع باید بدانید این وسیله با وجود تمامی پیچیدگی هایی که دارد عملکرد دقیق و درستی هم از خود زمان اندازه گیری نشان می دهد.  برخی از انواع باسکول  دیجیتالی می باشد و اندازه های آن بزرگ است که برای وزن گیری کالاهای سنگین از آن استفاده زیادی می کنند. در گذشته از این وسیله برای کالاهای بسیار حجیم تنها استفاده می شده و کار کردن با آن هم بسیار دشوار بوده است. اما اکنون شما از نوع دیجیتالی آن به راحتی می توانید استفاده کنید و هر یک از کالاهایی که دارید را به درستی اندازه بگیرید. بدنه محکم این ترازو یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که دارد، به همین دلیل شما هر یک از کالاهای سنگین را روی آن قرار دهید بدنه آن دچار آسیب نمی شود. برای خرید انواع باسکول به سایت مراجعه کنید.

اجزای به کار رفته در باسکول :

این وسیله یکی از سیستم های الکترونیکی می باشد که از بدنه و یک نمایشگر الکترونیکی تشکیل شده است. زمانی که شما کالا را بر اندازه گیری روی سطح آن قرار می دهید باید بدانید که وزن آن روی صفحه نمایش گر می آید و می توانید اطلاعات کامل آن را مشاهده کنید. نوع پد و محک این وسیله طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین دلیل به فروش می رسد.

هر یک از مدل ها و طرح های این وسیله را که مایل باشید می توانید خریداری کرده  و از آن در محیط های متنوع خود استفاده کنید. برای خرید این وسیله شما بهتر است به محیط خود دقت داشته باشید تا مطابق کالاهای مورد نظر ود بهترین ترازو را خریداری نمایید. روز به روز تولید این وسیله افزایش پیدا می کند و مدل های جدید آن را هم نیز تولید می کنند.

لودسل یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش هایی می باشد که در باسکول  دیجیتالی نصب می شود و از آن استفاده می گردد. در واقع شما باید بدانید عملیات وزن گیری بر عهده لودسل است و اگر این قطعه کیفیت مناسبی نداشته باشد بدون وزن درستی را هم به شم نشان نمی دهد. باسکول دیجیتالی مانند بسیاری از مدل های قدیمی نمی باشد و برای تولید آنها از چندین لودسل استفاده کرده اند. در واقع باید بدانید هر چه که تعداد لودسل ها بیشتر باشد اندازه گیری ترازو هم دقیق تر است. البته که باید بدانید اگر تعداد لودسل ها زیاد باشد هزینه خریداری آن هم بالاتر می رود. بنابراین شما برای خرید نوع دیجیتالی این محصول باید هزینه بیشتری را نسبت به نوع معمولی آن پرداخت کنید. زمانی که از یک عدد لودسل استفاده شده باشد کالا در مرکز ترازو باید قرار بگیرد تا وزن آن به درستی نشان داده شود.

لودسل در طراحی انواع باسکول :

 اگر از 4 عدد لودسل برای طراحی و ساخت نوع دیجیتالی ترازو استفاده شود، شما در هر ناحیه کفی ترازو می توانید کالا را قرار دهید. دقت اندازه گیری وزن در ترازوهایی که لودسل بیشتری دارند بسیار بالاتر می باشد. بنابراین اگر شما شغل و کسب و کار حساسی دارید، بهتر است از نوع پیشرفته تر آن استفاده کنید. ولی زمانی که تنها می خواهید کالاهای سبک را روی ا« قرار دهید نوع یک لودسل هم برای شما مناسب است. 

مقاومتی که در این نوع از ترازوها وجود دارد بسیار بالا می باشد و به همین دلیل شما هرچه که کالاهای سنگین هم روی آن قرار دهید دچار آسیب نمی شود. برخی از انواع آن که هزینه بالاتری دارند را بهتر است از فروشگاه های معتبری خریداری کنید. در این صورت نسبت به خرید خود اطمینان بیشتری خواهید داشت و در صورت خرابی می توانید قطعات آن را پیدا کنید.

 

لودسل یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش هایی می باشد که در باسکول  دیجیتالی نصب می شود و از آن استفاده می گردد. در واقع شما باید بدانید عملیات وزن گیری بر عهده لودسل است و اگر این قطعه کیفیت مناسبی نداشته باشد بدون وزن درستی را هم به شما نشان نمی دهد. باسکول دیجیتالی مانند بسیاری از مدل های قدیمی نمی باشد و برای تولید آنها از چندین لودسل استفاده کرده اند. در واقع باید بدانید هر چه که تعداد لودسل ها بیشتر باشد اندازه گیری ترازو هم دقیق تر است. البته که باید بدانید اگر تعداد لودسل ها زیاد باشد هزینه خریداری آن هم بالاتر می رود. بنابراین شما برای خرید نوع دیجیتالی این محصول باید هزینه بیشتری را نسبت به نوع معمولی آن پرداخت کنید. زمانی که از یک عدد لودسل استفاده شده باشد کالا در مرکز ترازو باید قرار بگیرد تا وزن آن به درستی نشان داده شود.

لودسل در طراحی انواع باسکول :

 اگر از 4 عدد لودسل برای طراحی و ساخت نوع دیجیتالی ترازو استفاده شود، شما در هر ناحیه کفی ترازو می توانید کالا را قرار دهید. دقت اندازه گیری وزن در ترازوهایی که لودسل بیشتری دارند بسیار بالاتر می باشد. بنابراین اگر شما شغل و کسب و کار حساسی دارید، بهتر است از نوع پیشرفته تر آن استفاده کنید. ولی زمانی که تنها می خواهید کالاهای سبک را روی آن قرار دهید نوع یک لودسل هم برای شما مناسب است.برای خرید انواع باسکول آویز از طریق لینک به سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه نمایید. 

مقاومتی که در این نوع از ترازوها وجود دارد بسیار بالا می باشد و به همین دلیل شما هرچه که کالاهای سنگین هم روی آن قرار دهید دچار آسیب نمی شود. برخی از انواع آن که هزینه بالاتری دارند را بهتر است از فروشگاه های معتبری خریداری کنید. در این صورت نسبت به خرید خود اطمینان بیشتری خواهید داشت و در صورت خرابی می توانید قطعات آن را پیدا کنید.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()