شما برای خریداری باسکول باید به تمامی ویژگی هایی که محصول مورد نظرتان دارد توجه داشته باشید تا مناسب ترین آن را خریداری کنید. هر یک از انواع این وسیله دارای ویژگی های متنوعی می باشد که بر اساس نیاز خود می توانید یکی از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.  مشاوران و کارشناسانی که در زمینه فروش این کالا فعالیت می کنند می توانند به شما مشورت های لازم را برای خرید ارائه دهند تا بهترین نوع آن را خریداری کنید. امروزه بیشتر افراد سعی می کنند که نوع دجیتالی آن را خریدرای کنند تا به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند. باسکول دیجیتالی مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل هر ساله تولید آن رو به افزایش می باشد. قیمتی که برای هر یک از آنها مشخص می شود متنوع می باشد و این مسئله هم به دلیل  ویژگی های متنوع این محصول می باشد. برای خرید  انواع باسکول های ارزان  به سایت مراجعه کنید.

باسکول و هزینه خرید انواع مدل های آن :

هر یکی از مدل های طراحی شده این وسیله دارای مشخصاتی می باشد که شما زمان خرید می توانید بر اساس آن مشخصات ترازوی مورد نظر خود را خریداری کنید. برخی از افرادی که کسب و کارهای صنعتی دارند باید یکی از انواع این ترازو را که پیشرفته تر می باشند خریداری کنند. در واقع آنها باید نوع 4 لودسل آن را تهیه کنند تا دقت زیادی در اندازه گیری داشته باشد.

برخی از مدل های دیگر آن را که دقت پایین تری دارند و تنها 1 لودسل برای آنها طراحی شده است را می توانید با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کنید و هزینه زیادی برای خریداری آنها پرداخت نکنید. پیش از خرید هر نوع این وسیله باید به خوبی اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع آن را برای کسب و کار خود خریداری کنید.   

بسیاری از افراد شاید به خوبی با تفاوت هایی که میان باسکول و ترازو وجود دارد آشنایی نداشته باشند. آنها بر این باور هستند که هر دوی این وسیله ها با یکدیگر شباهت زیادی دارد و یا اینکه با یکدیگر در هیچ موردی متفاوت نیستند. در واقع باید بدانید باسکول بیشتر برای کالاهایی که سنگین می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. فناوری ساخت آن با ترازو زیاد متفاوت نمی باشد و تنها در ظرفیت با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد. توانایی که ترازو برای وزن گیری دارد زیاد بالا نمی باشد و به همین دلیل برای اندازه گیری کالاهایی که سنگین هستند زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد. ساخت هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت می باشد و به همین دلیل شما می توانید زمان خرید به این مورد هم دقت زیادی داشته باشید.

تفاوت های باسکول و ترازو :

برخی از مهمترین و اصلی ترین تفاوت هایی که بین این دو وجود دارد عبارت می باشد از :

  1. توان وزن گیری که ترازو دارد بسیار کمتر می باشد ولی نوع دیگر توان بسیار بالایی در وزن گیری دارد. به همین دلیل بسیاری از کالاهای سنگین روی ترازو قرار نمی گیرد.
  2. ساخت هر یک از آنها مشخص شده و بر اساس استانداردهای ویژه ای می باشد که شما می توانید با آنها آشنایی لازم را به دست آورید تا خرید مناسبی را انجام دهید.
  3. ابعاد آنها از دیگر تفاوت هایی می باشد که دارند. در واقع باید بدانید ترازو در برابر نوع دیگر بسیار ابعاد کوچک تری دارد، به همین دلیل است که برای وزن گیری کالاهای سبک از آن استفاده می شود.برای خرید انواع باسکول ثابت از طریق لینک به سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه نمایید. 
  4. فضایی که برای قرار دادن ترازو باید داشته باشید بسیار کم می باشد و نیازی نیست فضای بسیار زیادی از محیط خود را به قرار دادن آن اختصاص دهید. اما نوع دیگر باید در یک فضای بزرگ تر قرار بگیرد.آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سومخط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()