هر یک از انواع دستگاه هایی که شما برای خط تولید خود به کار می برید دارای انواع متنوعی می باشد و باید بدانید که دستگاه سلفون کش هم انواع مختلفی دارد. شما برای خرید سلفون کش باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل آن را خریداری کنید.

مدل های متنوع سلفون کش :

برخی از مهمترین و اصلی ترین انواع دستگاه سلفون کش عبارت می باشد از :

  1. دستی :

تمامی فرآیندهای انجام شده به وسیله این دستگاه دستی می باشد، و سلفون به دور بسته و محصول پیچیده می شود. استفاده از این مدل بیشتر برای بسته بندی محصولات مربعی و مستطیلی کاربرد دارد. در این مدل از دستگاه شما نیازی نیست اندازه و شکل های آن را تنظیم کنید. اگر به دستگاهی ساده و کوچک برای بسته بندی نیاز دارید باید بدانید که این مدل بهترین انتخاب شما به شمار می رود.

  1. رومیزی :

 ین مدل از دستگاه برای فروشگاه ها و مصارف خانگی بیشتر استفاده می شود. در واقع باید بدانید از این دستگاه برای بسته بندی کردن و کشیدن سلفون روی مواد غذایی استفاده می شود.

  1. نیمه اتوماتیک :

این نوع از دستگاه پیشرفته تر از دو نوع دیگر می باشد و زمانی که تعداد بسته های شما برای بسته بندی زیاد است می توانید از این دستگاه استفاده کنید. از نظر قیمتی برای خرید آن باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید. به طور کلی باید بدانید که کارایی این محصول بالاتر از انواع دیگر می باشد و به همین دلیل استفاده زیادی از آن در خط تولید می گردد.

  1. اتوماتیک و یا صنعتی :

استفاده از این دستگاه برای ظرفیت های بسیار بالا می باشد و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید، چرا که مدل های آن متنوع است.

دستگاه سلفون کش یکی از دستگاه های بسته بندی می باشد که محصول و کالاهای مورد نظر شما را بسته بندی و مهر و موم می کند. کیفیت بالایی که محصولات به وسیله این دستگاه به دست می آوردند موجب شده است که بسیاری از فروشگاه ها آن را خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند. محصول شما با استفاده از این دستگاه ایمن و محکم می شود. بنابراین هیچ گونه آلودگی درون محصول نمی رود. اینکه شما درون این دستگاه چه نوع فایل هایی را برای بسته بندی قرار دهید بستگی به نوع کالا و محصولات تان دارد. شما می توانید پلی پروپیلن، سلفون، پلی اتیلن و ... را درون دستگاه سلفون کش قرار دهید تا بسته بندی محصولات را انجام دهد. در واقع شما باید بدانید اگر خط تولید هر محصولی را بر عهده دارید و انجام می دهید باید این دستگاه را خریداری کرده و از خدمات آن استفاده کنید.

خرید فروش دستگاه سلفون کش :

یکی از ویژگی های اصلی که این دستگاه دارد قابلیت انعطاف پذیری آن می باشد. در واقع باید بدانید همین ویژگی دستگاه موجب شده است که بیشتر خط تولیدها این دستگاه را داشته باشند و به عنوان یک نیاز اساسی از آن استفاده کنند. شما برای خرید این دستگاه بهتر است به سراغ فروشندگانی که جنس اصلی آن را عرضه می دارند بروید، چرا که کیفیت و جنس این محصول باید عالی باشد تا سال های سال بتوانید از آن استفاده کنید. برای خرید انواع دستگاه بسته بندی به سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه نمایید. 

این دستگاه هم مانند بسیاری از تجهیزات دیگر دارای انواع متفاوتی می باشد و شما باید برای خرید آنها یکی از انواع آن را که مناسب تر است خریداری نمایید. در واقع برای خرید این دستگاه بهتر است در ابتدا به نیاز خود و خط تولیدی که دارید دقت داشته باشید و یکی از مناسب ترین آنها را خریداری کنید.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1075
نمایش همه
علاقه مندی ها ()