باز کردن درب کار دشواری بوده و امروزه با استفاده از آیفون ها این مشکل برطرف شده است. آیفون یا درباز کن وسیله ای است که به ما امکان باز کردن از راه دور را می دهد. آیفون ها در ابتدا انتقال صوت را داشتند ولی امروزه آیفون های تصویری باکیفیت توانسته اند جای آیفون های قدیمی را بگیرند. آیفون تصویری یکی از وسیله های ضروری در زندگی ما می باشد. این وسیله ی کاربردی توانسته آسایش و راحتی را برای ما داشته باشد. با استفاده از آیفون تصویری می توانیم به راحتی درب را باز کنیم و این پروسه وقت زیادی را از ما نمی گیرد. آیفون ها همانطور که می دانیم در انواع صوتی و صوتی - تصویری موجود می باشد. نمونه های تصویری جدید تر بوده و قابلیت دیدن شخص مقابل را دارند . آیفون ها دارای قابلیت های مختلفی هستند که هر یک در قیمت گذاری آن ها نقش مهمی دارد.

برخی از قابلیت های آیفون تصویری

داشتن صفحه نمایش در سایز های مختلف

قابلیت داشتن گوشی یا بدون گوشی

برقراری ارتباط زمانی که شما در ساختمان نیستید.

برقراری ارتباط با سایر طبقات

برقراری ارتباط با نگهبانی

ثبت و ضبط تصویر و صوت

قابلیت داشتن حافظه ی داخلی و...

انواع آیفون تصویری

آیفون تصویری در دو نوع آنالوگ و دیجیتال قرار دارد. آیفون هایی که اکثر ما مشاهده کرده ایم، آیفون آنالوگ می باشد. این آیفون ها دارای پنلی برای زدن زنگ توسط مراجعین است که موجب ایجاد ارتباط با فرد درون ساختمان می شود. این نوع پنل در آیفون های آنالوگ قرار داشته و بسیار رایج است. اما نوعی دیگر از آیفون ها به صورت دیجیتالی هستند که تفاوت هایی با آیفون آنالوگ دارند.

زمانی که می خواهید در مجتمع های بزرگ از آیفون تصویری استفاده کنید مشاهده خواهید کرد که زنگ ها با هم تداخل پیدا می کنند و ارتباطات بسیار سخت می شود. همین طور برای ارتباطات افراد در یک مجتمع سیستم های آنالوگ کافی نبوده و نیاز به قابلیت های بیشتری دارد. آیفون تصویری دیجیتال نیز دارای پنلی برای کاربری می باشد اما پنل سیستم های دیجیتال برای هر واحد یک دکمه ندارد زیرا تعداد بسیاری از دکمه ها را خواهیم داشت بنابراین این پنل به نوعی طراحی شده که بتواند مشکلات سیستم آنالوگ را نداشته باشد. بر روی ایفون های دیجیتال 9دکمه طراحی شده است که نام گذاری شده و همچنین هر واحد یک کدی برای خود دارند. حال شخص مراجعه کننده کافیست تا شماره ی واحد را به وسیله ی اعداد 0 تا9 شماره گیری کند تا تصویر  صدای خود را به آن واحد برساند. این آیفون ها را می توان برای مراکز بسیار شلوغ اجرایی کرد و بدون بروز مشکل از آن استفاده نمود.

خرید و فروش آیفون تصویری

خرید و فروش آیفون تصویری مانند خرید و فروش آیفون تصویری تک نما امروزه بسیار رواج پیدا کرده و امروزه تقریبا تمامی ساختمان مجهز به آیفون می باشند. خرید آیفون را باید طوری انجام دهید که علاوه بر داشتن قابلیت دلخواهتان دارای قیمتی ارزان نیز باشد. آیفون ها با توجه به انواع گوناگون باید با دقت اتخاب شوند و از افراد ماهر در این زمنیه کمک گرفت شود. برای خرید انواع آیفون تصویری باید به مرکزی معتبر مراجعه نمایید که آیفون را با کیفیت بالایی تهیه نمایید. مراکز فروش آیفون برای این کالا قیمت های مختلفی را در نظر می گیرند. برای این که بتوانید آیفون هایی با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید می توانید به سایت شرکت آکام سازه مراجعه نمایید. برای خرید می توانید از این مرکز مشاوره بگیرید و خرید دلخواهتان را به راحتی انجام دهید. این شرکت با هدف کسب سود کم توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1075
نمایش همه
علاقه مندی ها ()