بهتر است قبل از خرید و یا فروش باسکول، نکات مهمی در مورد باسکول ها را فرا بگیریم. اطلاع پیدا کردن در مورد انواع باسکول و نوع کاربرد هر یک از آن ها می تواند منجر به انتخاب بهتر و مناسب تر شود. باسکول های دیجیتال  بر اساس نوع کاربری شان دسته بندی شده و در هنگام انتخاب، در نظر گرفتن فاکتور ها و مزایای هر یک از باسکول ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه به بررسی چند نوع از باسکول ها می پردازیم. 

  • بررسی باسکول های دیجیتال جاده ای

باسکول های جاده ای برای وزن کشی و توزین وسایل نقلیه ی جاده ای دارای بار مورد استفاده  قرار گرفته و استفاده از این باسکول ها با استفاده از اثر جاذبه ی زمین است.

  • باسکولت

باسکولت نوعی باسکول دیجیتال است که برای وزن کشی مواردی که از حجم پایینی برخوردار هستند استفاده می شود. موارد کاربرد باسکولت در صنایع غذایی، نساجی، مواد دارویی، شیمیایی و ... است.برای اطلاع از قیمت فروش باسکول به سایت مراجعه نمایید. 

  • باسکول قطار کش

نام دیگر باسکول های قطار کش، باسکول های ریلی است که دارای انواع زیر  هستند:

  • باسکول واگن به واگن
  • بوژی به بوژی
  • محور به محور
  • چرخ به چرخ
  • سیستم توزین مایعات

 

بررسی باسکول هایی با سیستم های توزین خاص

شرکت ها و کارخانه هایی وجود دارند که فروش باسکول را بر اساس نیاز و سفارش مشتری های خود انجام می دهند که به آن سیستم های توزین خاص گفته می شود.

فروش باسکول تبدیل یافته

تبدیل باسکول یکی دیگر از خدمات و امکاناتی است که بعضی از شرکت ها ارائه می کنند و می توانند تبدیلات زیر را انجام دهند که این تبدیل ها باید توسط کارشناسان مربوطه انجام گیرد:

  • تبدیل باسکول مکانیکی به نیمه الکترونیکی
  • تبدیل باسکول مکانیکی به باسکول تمام الکترونیکی
  • تبدیل باسکول نیمه الکترونیکی به تمام الکترونیکی

توجه به نکات مهم در هنگام خرید یا فروش باسکول می تواند به شما در داشتن یک خرید با کیفیت و بهینه کمک کند. توجه به نیاز های کاری و نوع کاربری باسکول بسیار مهم بوده و می تواند تجربه ی یک خرید موفقیت آمیز را به ارمغان آورد.

باسکول ها نوعی از ترازو های دیجیتال هستند که ابعاد و ظرفیت بیشتری دارند و بر اساس نیروی جاذبه ی زمین کار می کنند و برای وزن کشی اجسام سنگین ( کامیون های باری و .... ) استفاده می شوند. دقت باسکول ها بر حسب ابعاد سینی و ظرفیت باسکول مشخص می شود و هر چه ابعاد سینی بزرگ تر باشد، ظرفیت باسکول افزایش پیدا می کند. دقت وزن کشی باسکول ها با افزایش ابعاد سینی و ظرفیت باسکول کاهش پیدا می کند و اصطلاحا دقت و حساسیت باسکول های دیجیتالی کم تر می شود. دقت باسکول از عواملی است که در هنگام خرید و فروش باسکول مورد توجه خریداران قرار می گیرد.

فروش باسکول های جدید

باسکول های قدیمی در هنگام وزن کشی نسبت به باسکول های جدید و دیجیتالی از حساسیت کم تری برخوردار بودند اما با گذشت زمان و رشد و پیشرفت صنعت و تکنولوژی باسکول های جدید تولید شده که علاوه بر داشتن ظرفیت بالا از دقت فوق العاده ای در هنگام وزن کشی برخوردار هستند و همین عامل سبب رونق در فروش باسکول های جدید شده است. برای خرید باسکول های ثابت به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه نمایید. 

باسکول های جدید دیجیتالی عملکرد بسیار راحتی دارند و با توجه به موارد مصرف دارای انواع مختلفی می باشند. در حال حاضر سایت هایی وجود دارند که به ارائه خدمات در زمینه فروش باسکول های دیجیتال با نوع کاربری های متفاوت پرداخته و در این سایت ها می توان انواع باسکول های صنعتی، فروشگاهی، دیجیتال، جاده ای و .... را متناسب با نیاز های کاری خود انتخاب و خریداری نمود.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()