یکی از وسایل و تجهیزات مهم در مکان های مختلف ترازو است. انواع مختلف ترازوی دیجیتال با توجه به نوع کاربری آن در مکان های مختلف مشخص می شود. همچنین ابعاد و مدل آن نیز باید متناسب با نیاز ترازو انتخاب شود. این نوع ترازوها دارای مدار و قطعات الکترونیکی مختلفی هستند که وجود آنها باعث دقت بالای آنها در وزن کشی و بدون درصد خطا می شود.

ترازوی دیجیتال فروشگاهی؛ این نوع ترازوها در ابعاد و ظرفیت های مختلف و با توجه به نیاز فروشگاه، تولید می شوند. ترازوهای موجود در سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، میوه فروشی ها و... در طراحی و نوع آن با هم متفاوت هستند. انواع مختلف این ترازوها عبارت هستند از؛ فاکتور پرینتر، لیبل پرینتر، بدون پرینتر، بدون علمک و با علمک. برای خرید انواع ترازوی دیجیتال به سایت مراجعه کنید. 

ترازوهایی که تنها وزن اجسام را اندازه گیری می کنند، مناسب برای فروشگاه های کوچک است، اما فروشگاه های بزرگ نیاز به ترازوهایی دارد که سرعت و عملکرد خوبی داشته باشد. این نوع ترازوها مجهز به حافظه، قابلیت محاسبه قیمت، صدور فاکتور، نصب بارکدخوان و... هستند.

ترازوی دیجیتال خانگی؛ این نوع ترازوها برای وزن کشی افراد مورد استفاده قرار می گیرند و دارای دقت بالایی برای اندازه گیری وزن هستند. برخی از انواع این ترازوها علاوه بر سنجش وزن، می توانند میزان ترکیب چربی و آب در بدن و سوخت و ساز بدن را نشان می دهند و در واقع به صورت هوشمند عمل می کنند.

ترازوی آزمایشگاهی؛ دقت توزین در این نوع ترازوها اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که در آزمایشگاه های مختلف و برای ترکیب مواد شیمیایی و ساخت داروها، به دقت بسیار بالایی نیاز است. همچنین این نوع دارای محفظه ای برای توزین است تا هوا بر وزن مواد تاثیری نداشته باشد.

ترازوی قطعه شمار؛ یکی دیگر از انواع ترازوهای دیجیتال، ترازوی قطعه شمار می باشد که در برخی از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع قطعه شمار یک قابلیتی است که برخی از ترازوها دارا می باشند. در برخی از ابزار فروشی ها که شمارش قطعات نیاز به وقت زیادی دارد، و این نوع ترازو می تواند صرفه جویی در وقت شود.

ترازو وسیله ای برای اندازه گیری وزن است که نوع دیجیتال آن نسبت به انواع قدیمی، دارای دقت بالایی است. در واقع در ترازوی دیجیتال از مدار الکترونیکی و مجموعه از بردها و قطعات دیگر استفاده شده که باعث دقت در وزن کشی می شوند. این نوع از ترازوها در مکان های مختلف و با ابعاد و ظرفیت های مختلفی کاربرد دارند.

مهمترین نوع کاربرد این ترازوها، در تجارت و در فروشگاه های مختلف است. وزن کشی اجسام مختلف در سوپر مارکت ها با استفاده از ترازوهایی که امکان ذخیره سازی قیمت و ثبت فاکتور را دارند، به آسانی و با سرعت بیشتری انجام می شود. بنابراین در انتخاب ترازوی دیجیتال مناسب باید به نوع کاربری آن دقت ویژه ای کرد.

یکی از مواردی که در خرید این ترازو باید به آن دقت کرد، کیفیت ساخت و نوع متریال استفاده شده در آن است. مواد مورد استفاده در ساخت این نوع ترازو معمولا آلومینیوم، شیشه های نشکن و پلاستیک فشرده است. همچنین برند ترازو و کشور سازنده آن نیز در کیفیت ترازو تاثیر به سزایی دارد.

برخی از این نوع ترازوها قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را دارند. همچنین دارای حافظه هستند تا وزن کشی های روزانه را در حافظه خود ذخیره کنند. بنابراین در خرید ترازو باید به این قابلیت ها نیز دقت کرد.

علاوه بر این در خرید ترازوی دیجیتال باید به منبع انرژی آن نیز توجه کرد. ترازوها می توانند از باتری های مختلف و برق، به عنوان منبع تغذیه خود استفاده کنند. نوع باتری نیز در انتخاب ترازوی مناسب مهم است. باتری بایستی به راحتی قابل تعویض و شارژ باشد. برای خرید ترازو فروشگاهی به سایت فروشگاه دیجی اسکال مراجعه نمایید. 

صفحه نمایشگر در ترازوهای فروشگاهی، به صورت LED و LCD بوده و علاوه بر نمایش نتیجه وزن کشی به صورت عدد، قیمت کالای مورد نظر را با توجه به اندازه وزن محاسبه می کند. همچنین ابعاد صفحه نمایش در ترازوهای مختلف باید به گونه ای باشد که فرد قادر به خواندن اعداد آن باشد. 

دقت اندازه گیری ترازو با توجه به کاربری آن مشخص می شود. برای مثال نوع ترازو در طلافروشی ها باید به گونه ای باشد که دقت اندازه گیری صدم و یا هزارم گرم را داشته باشد. اما برای مصارف خانگی دقت در حدود 100 گرم و یا 50 گرم کافی می باشد.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()