برای خرید ترازوی محک، بایستی به نوع علمک دار و بدون علمک آن دقت کرد. نمایشگر این ترازوها می تواند به صورت روی علمک و یا زیر سینی ترازو طراحی شود. همچنین به صورت یک طرفه و یا در هر دو طرف ترازو، وجود دارند.نمایشگرهای این ترازوها به صورت LED بوده و کاملا خوانا و واضح هستند و در برخی موارد با رنگ قرمز و به صورت چراغی مشخص می شوند. برخی از مدل های این دستگاه می توانند نور نمایشگر را با نور محیط تنظیم کنند. همچنین می توان ساعت و تاریخ را بر روی نمایشگر تنظیم کرد.

ترازوی صنعتی چیست؟

ترازوی پند صنعتی از جمله ابزاری است که امروزه در بسیاری از مشاغل استفاده می شود. این ترازو دیجیتالی و دارای بدنه، مانیتور، حسگر وزن و سینی است. بر حسب کاربردی که این ترازو ها در مشاغل مختلف دارند انواع مختلفی از این ترازو ها وجود دارد که در ادامه مطالب به طور خلاصه به یکی از آن ها می پردازیم.برای خرید ترازوی محک بایستی به عمر طولانی این ترازو و خدمات پس از فروش و نمایندگی های تعمیرات این ترازو در سراسر کشور، توجه کرد. همچنین بایستی به ظرفیت ترازو دقت کرد و در میان مدل های متنوع این ترازو، انتخابی متناسب با نوع کاربری داشت. 

ترازوی صنعتی ترازویی است که در صنعت برای سنجیدن وزن اجسام کاربرد دارد. این ترازو ها طبق وزنی که می خواهند اندازه بگیرند انواع متفاوتی دارند. این تفاوت ها بر اساس جنس، نوع نمایشگر، تعداد لودسل و اتصالات آن ها با دستگاه های دیگر می باشد. ترازو های صنعتی دارای بدنه، نمایشگر، سینی و حسگر سنجش وزن می باشند.

ترازوهای ساخت شرکت محک، ترازوهایی با کاربری فروشگاهی و صنعتی بوده و دارای قابلیت های فراوانی در مدل های مختلف آن است. ترازوی محک دارای عمر طولانی و ساختاری بسیار قوی و مستحکم است. این شرکت در حال به روز رسانی محصولات خود و رساندن کیفیت آنها به کیفیت جهانی است.

همچنین ترازوهای دیجیتال این مجموعه، اطلاعات فروش را در حافظه خود ذخیره کرده و این امکان را دارند که اطلاعات فروش را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه گزارش دهند. علاوه بر این می توانند از طریق کابل های مخصوص به کامپیوتر و همچنین پوز بانکی وصل شوند.

تجهیزات داخلی ترازو مانند لودسل نیز از برندهای با کیفیت انتخاب می شوند. لودسل ترازوهای محک به صورت تک بوده و در زیر سینی و وسط ترازو نصب می شوند. همچنین همه مدل های ترازوهای شرکت محک قابلیت استفاده از باتری را دارند و در صورت قطع برق می توانند با باتری در حدود 5 الی 6 ساعت به صورت مداوم کار کنند.

عمل کالیبراسیون دستگاه ترازو، بایستی در فواصل زمانی مشخصی انجام شود. میزان این فاصله های زمانی به نوع ترازو، عمر دستگاه، تعداد دفعات تعمیر و نگهداری از دستگاه، تغییر شرایط محیطی که دستگاه در آن بوده است و... بستگی دارد. انجام کالیبراسیون برای ترازوی محک، بهتر است در محل استفاده از آن انجام شود تا مشکلاتی از قبیل صدمه به دستگاه هنگام حمل و نقل و یا تغییر شرایط محیطی برای دستگاه به وجود نیاید.در واقع باید گفت استاندارد کالیبراسیون، برای آن است که از دقیق بودن سیستم توزین اطمینان حاصل کرد. تاییدیه استاندارد ترازو بر روی بدنه دستگاه نصب می شود و این تاییدیه برای یک سال اعتبار دارد.

قطعات مختلف ترازوی محک نیز بایستی دارای استاندارد باشند. از جمله این قطعات لودسل می باشد که باید در انتخاب نوع لودسل به این موضوع دقت کرد. مهمترین استاندارد لازم برای این قطعه، استاندارد بین المللی OMIL است. برای خرید انواع ترازو و باسکول به سایت فروشگاه ترازو و باسکول دیجی اسکال  مراجعه کنید. 

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()