از آنجایی که در گذشته زمان زیادی صرف شمردن پول ها می شده است، اختراع دستگاه پول شمار به افراد کمک بسیاری کرده است. این دستگاه از اینکه شما اشتباهی انجام دهید جلوگیری می کند و یکی از بهترین روش هایی می باشد که جایگزین روش های سنتی شده است. اولین نوع این دستگاه به وسیله یک فرد چینی تولید شده است که تا مدت ها در خانه اش مانده بود. بسیاری از بنگاه های تولیدی و بانک ها از این دستگاه استفاده می کنند، البته که باید بدانید این دستگاه انواع متعددی دارد و برای هر مکانی باید یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهید. دستگاه پول شمار یکی از حساس ترین دستگاه هایی می باشد که در صرافی ها و بانک ها از آن استفاده می گردد و به طور معمول شما آن را به صورت رومیزی و یا ایستاده می توانید مشاهده کنید.

ویژگی های دستگاه پول شمار :

ویژگی هایی که در این دستگاه ها وجود دارد بسیار زیادی می باشد و اگر شما به آن اعتماد داشته باشید بدون شک می توانید تمامی بسته های پل خود را برای شمارش به این دستگاه بسپارید. هر یک از انواع این دستگاه همراه با یک چرخنده به تسمه متصل می باشند و پول ها را از این طریق شمارش می کنند. در واقع باید بدانید زمانی که هوا بین اسکناس ها ایجاد می شود آنها را به خوبی تفکیک می کند. البته که باید بدانید لیزر طراحی شده در این دستگاه هم در شمارش پول ها نقش بسیاری بر عهده دارد.

تمای انواع دستگاه های اسکناس شمار این قابلیت را دار می باشند که اسکناس اصلی و تقلبی را به خوبی تشخیص دهند، چرا که درون دستگاه لیزر وجود دارد. هر یک از اسکناس هایی که اصل هستند اطلاعاتی درونشان وجود دارد که تنها با اشعه ماوراء بنفش دستگاه مشاهده می شوند.

3 نکته مهم برای خرید دستگاه  پول شمار

دستگاه پول شمار یکی از حساس ترین و مهمترین سیستم های فروشگاهی و بانکی به شمار می رود که دقت شمارش آن بسیار بالا می باشد. امروزه شما در هر بانکی می توانید این دستگاه را مشاهده نمایید و از آن استفاده کنید. برای استفاده از این دستگاه باید دقت داشته باشید که پول های خود را به درستی در دستگاه قرار دهید. دستگاه دارای اشعه خاصی می باشد و شما باید پول ها را به گونه ای درون دستگاه قرار دهید که اشعه آن اصل بودن پول را تشخیص دهد. دقتی که در این دستگاه وجود دارد موجب شده است که افراد دیگر به صورت سنتی پول های خود را دو الی سه بار نشمارند و در درون دستگاه پول شمار  قرار دهند. برای خرید آن دستگاه شما باید به موراد زیادی دقت داشته باشید تا بهترین و با کیفیت ترین آن را بر اساس نیاز خود خریداری کنید.

نکاتی برای خرید دستگاه پول شمار :

برخی از نکاتی که در مورد خرید انواع پولشمار رومیزی  و ایستاده اهمیت بسیار زیادی دارد عبارت می باشد از :

  1. دقت درون دستگاه باید بالا باشد، در واقع باید بدانید یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید دستگاه اسکناس شمار باید در نظر داشته باشید دقت دستگاه است که باید بسیار بالا باشد.
  2. تشخیص دادن پول تقلبی یکی از ویژگی های دیگر دستگاه است که شما باید زمان خرید دستگاه به این ویژگی دقت زیادی داشته باشید.
  3. برندهای این دستگاه متفاوت است و شما زمان خرید باید یکی از آنها را خریداری کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد. برندهای ایرانی و خارجی این دستگاه در بازار وجود دارد و شما در بین انواع آن باید یکی از مدل های آن را خریداری کنید که اگر قطعه آن نیاز به تعویض داشت بدون مشکل آن را تعویض کنید و هزینه زیادی برای خرید آن پرداخت نکنید.

اطلاعات تماس و آدرس

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

خط اختصاصی ← 02180808081

تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712

تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1052
نمایش همه
علاقه مندی ها ()