ترازوی محک یکی از برندهای مشهور ترازوی دیجیتالی می باشد و بیشتر افرادی که در صنعت ترازو سازی فعالیت می کنند با این ترازو آشنایی دارند. این دستگاه سال های بسیار زیادی می باشد که در بین مصرف کنندگان شهرت زیادی را به دست آورده و در دو مدل فروشگاهی و صنعتی عرضه می شود. شما بر اساس نیازی که دارید می توانید یکی از مدل های آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. ترازوی محک نسبت به بسیاری از مدل های دیگر ترازو که در بازار وجود، گارانتی بلند مدت تری را به مشتریان خود ارائه می دهد و دقت در اندازه گیری آن بسیار دقیق است. شما برای خرید انواع ترازوی محک می توانید انواع مدل های آن را که در بازار وجود دارد مشاهده نموده و بر اساس کسب و کاری که دارید یکی از انواع آن را خریداری کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید.

 ترازوی محک و هزینه خریداری آن :

دقت داشته باشید که قیمت این ترازو بستگی به نرخ های روزانه دارد، یعنی اگر شما می خواهید این ترازو را خریداری کنید باید نرخ آن را همان روز از سایت و یا فروشگاه دریافت کنید. بیشتر متریال ها و موادی که در تولید این ترازو به کار می رود وارداتی می باشد و از آنجایی که قیمت ارز هم روز به روز بالاتر می رود باید بدانید امکان دارد هزینه خریداری این ترازو هم نسبت ماه قبل بیشتر شود.

برای خرید این ترازو دیجیتالی بهتر است به فروشگاه ها و یا سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید تا بهترین و با کیفیت ترین نوع این ترازو را خریداری کنید. در واقع گارانتی ترازو را زمان خرید باید دقت داشته باشید که دریافت کنید و به همین دلیل بهتر است از فروشگاه هایی که مجاز هستند و اعتبار دارند خرید خود را انجام دهید.

قیمت  ترازوی محک

قیمت ترازوی محک بر اساس ویژگی هایی که دارد متنوع می باشد، در واقع باید بدانید هر یک از مدل های آن یک قیمت مشخص شده ای دارد. برخی از مدل های آن که پیشرفته تر می باشد قیمت بالاتری دارد و برخی از مدل های دیگر آن که تا حدودی معمولی تر است هزینه خریداری کمتری دارد. شما زمان خرید این ترازو بدون اینکه به قیمت آن توجه داشته باشید باید در ابتدا نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید تا از این طریق بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را سفارش دهید. هر یک از انواع ترازوی محک ویژگی های منحصر به فردی دارد و به همین دلیل شما زمان خرید باید به تمامی مدل های تولید آن دقت و توجه بسیار زیادی داشته باشید. دقت در اندازه گیری هر یک از آنها را در ابتدا به خوبی بررسی کنید تا با نیازهای شما مطابقت لازم را داشته باشد.

بررسی قیمت ترازوی محک :

ترازوی دیجیتالی محک به واسطه ویژگی ها و مدل های متنوعی که دارد، دارای قیمت مشخص شده ای نمی باشد. شما زمانی که مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید می توانید همان لحظه قیمت آن را جویا شده و خرید خود را انجام دهید، چرا که قیمت های خرید هر کالایی روز به روز در حال افزایش پیدا کردن می باشد.

شما برای خرید انواع ترازو بهتر است به فروشگاه ها و سایت های اینترنتی که فروش این کالا را بر عهده دارند مراجعه کنید. چرا که فروشگاه ها و سایت های معتبر تضمین کننده کالای خریداری شده شما هستند و می توانید با بهترین قیمت و همراه با گارانتی کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. دقت داشته باشید که اگر دارای فروشگاه های بزرگی هستید باید نوع پیشرفته تر این دستگاه را خریداری کنید، و اگر هم فروشگاه کوچکتری دارید باید معمولی تر این ترازو را خریداری کنید.

 

اطلاعات تماس و آدرس

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

خط اختصاصی ← 02180808081

تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712

تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()