بدون شک امروزه هر فردی اقدام به خرید انواع ترازو می نماید و فاکتورهای زیادی را برای خرید این وسیله در اولویت قرار می دهد. در واقع باید بدانید این وسیله از آن دسته تجهیزات کاربردی می باشد که هر فردی باید در خانه خود هم داشته باشد. شما باید بدانید برای خرید ترازو انواع متفاوتی وجود دارد و نسبت به نیازهایی که دارید باید یکی از انواع آن را که مناسب تر است خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. ترازوی آشپزخانه یکی از مهمترین ترازوهایی می باشد که شما می توانید آن را برای آشپزخانه خود خریداری کنید. باید بدانید این ترازو انواع متفاوتی دارد و هر یک از آنها هم دارای قیمت متفاوتی می باشند. بنابراین برای خرید آن باید به خوبی با انواع آن و ویژگی هایی که دارد آشنایی داشته باشید.

خرید ترازو آشپزخانه و انواع آن :

به طور کلی باید بدانید ترازو آشپزخانه دو مدل متنوع دارد و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های مشخص شده ای می باشد. مدل های آن عبارت هستند از :

  1. مدل عقربه ای :

این نوع از ترازو دارای یک عقربه می باشد که عقربه های طراحی شده در آن بیشتر شبیه ساعت است. در این نوع ترازوها هر اندازه ای که کالای شما وزن داشته باشد و روی ترازو قرار دهید عقربه روی آن عدد می رود. زمانی که وزن آن مواد و کالا بیشتر باشد عدد عقربه ها هم افزایش پیدا می کند. در واقع باید بدانید این نوع از ترازوها از جمله رایج ترین ترازوهای آشپزخانه به شمار می روند و تا حدودی در هر خانه ای می توانید آن را پیدا کنید.

  1. مدل دیجیتالی :

این نوع از ترازوهای آشپزخانه بسیار مدرن تر می باشند و به جای اینکه با عقربه وزن را به شما نشان دهند اعدادی در صفحه نمایش آنها مشاهده می شود و می توانید وزن و گرم کالای روی ترازو را به طور دقیق مشاهده کنید.

قیمت خرید ترازو

فروشندگانی که قیمت متنوعی را برای خرید ترازو  به شما اعلام می کنند ویژگی های آن را هم در مورد هر یک از انواع آنها بیان خواهند داشت. شما باید بر اساس ویژگی های هر یک از انواع ترازو یکی از بهترین آنها را خریداری کنید. البته دقت داشته باشید که اگر برای شما واحدهای اندازه گیری ترازو اهمیت بسیار زیادی دارد و می خواهید دقت زیادی در وزن گیری داشته باشد باید هزینه بیشتری را برای خرید ترازو پرداخت کنید. ترازو از آن دسته تجهیزاتی به شمار می رود که هم برای وزن کردن شما و هم برای وزن کردن کالاها و محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. آن دسته از انواع ترازو که برای وزن کردن افراد تولید می شود بیشتر دیجیتالی است و دارای مدل های متنوعی می باشد. برای وزن کردن محصولات و مواد غذایی هم ترازوهای آشپزخانه وجود دارد که هر یک از آنها هم دارای ویژگی های متنوعی می باشند.

هزینه خرید ترازو :

ظاهر و زیبایی ترازو یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که امروزه به آن توجه زیادی می گردد. البته که باید بدانید اگر کیفیت و جنس ترازو مناسب نباشد ظاهر آن هم با وجود زیبایی که دارد عمر کوتاه مدتی خواهد داشت. بنابراین شما برای خرید این وسیله تنها نکته ای که باید برایتان اهمیت داشته باشد را هزینه و قیمت آن قرار ندهید. شما باید به بسیاری از موارد دیگر توجه داشته باشید تا بهترین نوع آن را خریداری کنید.

قیمت هر یک از انواع ترازو که شما می خواهید خریداری کنید به ویژگی های آن بستگی دارد. برخی از آنها دارای واحدهای اندازه گیری بیشتری هستند و در تولیدشان هم متریال های بسیار با کیفیت به کار رفته شده است. این دسته از انواع ترازو هزینه بالاتری دارد و شما هم باید برای خرید آنها مبلغ بیشتری را ارائه دهید.

 

اطلاعات تماس و آدرس

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

خط اختصاصی ← 02180808081

تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712

تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()