دستگاه ضدعفونی کننده پازمین یکی از بهترین و مناسب ترین محصولات بهداشتی می باشد که در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از آن دسته محصول های کاربردی و بهداشتی به شمار می رود که امروزه تعداد مشتریان آن در حال افزایش پیدا کردن می باشد. در بسیاری از بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، کارخانه ها، فروشگاه ها، اداره ها و ... از این محصول برای ضدعفونی کردن دست ها و محیط استفاده می شود. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این محصول دارد و از آن به عنوان نقاط قوت دستگاه نام می برند سنسور چشمی درونی اش می باشد. سنسور چشمی دستگاه های ضدعفونی کننده پازمین به کاربر این امکان را می دهد که بدون تماس فیزیکی اشیاء و دستان خود را به خوبی تمیز کند. همچنین باید بدانید از محصول برای کنترل پاشش و مصرف بهینه استفاده بسیار زیادی می شود.

ویژگی های دستگاه ضدعفونی کننده پازمین :

استفاده از این دستگاه ضدعفونی کننده برای دست تاثیر بسیار زیادی دارد و به همین دلیل بیشتر سازمان ها و اداره هایی که کارکنان آنها زیاد هستند از این دستگاه باید استفاده کنند. این دستگاه دارای صفحه نمایش می باشد و زمانی که چراغ آن سبز است شما باید بدانید که دستگاه آماده به کار است و می توانید از آن استفاده کنید.

زمانی که پاشش دستگاه آغاز می شود چراغ آن آبی می گردد و می توانید این چراغ آبی را روی صفحه نمایش دستگاه مشاهده کنید. شما به محض اینکه دست خود را از زیر دستگاه بردارید چراغ آن خاموش می شود و همچنین پاشش آن هم قطع می گردد. پاشش این دستگاه به صورت ریز دانه می باشد و از آنجایی که پمپ بسیار قوی درون آن طراحی شده است شما می توانید با خیالی آسوده هر میزان محلول که می خواهید درون آن بریزید.

خرید دستگاه ضدعفونی کننده پازمین

شما برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده پازمین باید تمامی ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین و مناسب ترین نوع آن را خریداری کنید. امروزه نیاز به دستگاه هایی که برای سلامت افراد طراحی می شود بسیار ضروری است و بر همین اساس بهتر است افراد به دنبال بهترین نوع آن باشند تا آن را خریداری کنند. شما می توانید برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده پازمین به فروشگاه های مجاز و یا سایت های اینترنتی مراجعه کنید تا بتوانید در بین مدل های متنوع آن یکی از آنها را خریداری کنید. دقت داشته باشید که زمان خرید دستگاه بهتر است گارانتی آن را مورد بررسی قرار دهید، اگر کالای خریداری شده شما دارای گارانتی نباشد بدون شک هزینه زیادی را برای تعمیر آن باید پرداخت کنید. فروشندگانی که در زمینه فروش این محصول فعالیت می کنند می توانند به شما بهترین نوع و مناسب ترین آن را بر اساس هزینه ای که دارید معرفی نمایند.

ویژگی های دستگاه ضدعفونی کننده پازمین  برای خرید :

 این انواع دستگاه ضدعفونی کننده نسبت به بسیاری از مدل های دیگری که در بازار وجود دارد مشتریان بیشتری دارد. در واقع باید بدانید افرادی که این دستگاه را خریداری می کنند بیشتر به دلیل مزیت ها و ویژگی های بی نظیر آن می باشد. یکی از ویژگی های مهم و قابل توجهی که در این محصول وجود دارد این است که دارای سنسور چشمی می باشد و به همین دلیل بدون تماس فیزیکی می توانید از آن استفاده کنید.

اگر شما زمان کافی برای خرید حضوری این دستگاه ندارید، بهتر است برای خرید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید و در بین انواع مدل هایی که مشاهده می کنید یکی را خریداری نمایید. زمان خرید باید به مخزن و ویژگی های دیگر دستگاه دقت داشته باشید تا بر اساس نیاز خود یکی از آنها را تهیه کنید.

 

اطلاعات تماس و آدرس

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

خط اختصاصی ← 02180808081

تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712

تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()