انواع ترازو

ترازو وسیله ای برای تعیین کردن وزن و یا جرم اجسام مختلف می باشد. در واقع این دستگاه، مقیاسی برای اندازه گیری واحدهای وزنی متفاوت است. سیستم های توزین را بسته به نیازهای مختلفی که مورد استفاده قرار می گیرند، تقسیم بندی می کنند. این تقسیم بندی به صورت دستگاه های صنعتی، فروشگاهی، آزمایشگاهی و... می باشد.

ترازو های هوشمند، یکی از انواع این سیستم ها می باشد که برای وزن کشی افراد مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های آن می تواند به اندازه گیری چربی و آب بدن، تعیین فرم بدن و... اشاره کرد. این نوع بیشتر در مطب پزشکان تغذیه و باشگاه های بدنسازی کاربرد دارد.

نوع صنعتی این دستگاه در کارگاه ها و کارخانه های صنعتی کاربرد داشته و از ویژگی های مهم آن استحکام و مقاومت بالا است.

انواع عقربه ای این دستگاه نیز دارای ویژگی هایی از جمله قیمت مناسب و قابلیت اندازه گیری مواد غذایی و وزن اشخاص است. اما باید گفت نسبت به نوع دیجیتالی درصد خطای بیشتری دارند.

سیستم های توزین مورد استفاده در طلا فروشی ها بایستی دارای کیفیت بالا و استاندارد های معتبر جهانی باشد. این نوع ترازو ها به صورت هوشمند دیجیتالی به آسانی وزن دقیق را اندازه گیری می کنند. دقت در این نوع سیستم ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

نوع آزمایشگاهی این سیستم ها نیز دارای دقت بسیار بالایی هستند. این نوع برای اندازه گیری دقیق ترکیب مواد مختلف شیمیایی و دارویی و حتی به صورت پودر و مایع به کار برده می شود. در اندازه گیری با این نوع دستگاه ها بایستی به هوای محیط مورد نظر نیز دقت کرد. چرا که ممکن است هوای محیط باعث خلل در کار این دستگاه شود.

انواع ترازو مورد استفاده در فروشگاه ها دارای طرح ها و مدل های متنوع هستند و به وسیله برندهای مختلفی تولید می شوند. از قابلیت های این نوع می توان به ثبت قیمت و وزن به صورت همزمان، وجود حافظه در دستگاه، اتصال به پرینتر، کامپیوتر و بارکدخوان و... را نام برد.

نوع آشپزخانه ای این دستگاه، وسیله پرکاربرد در منازل است که باعث آسان شدن فرایند پخت و پز غذاهای مختلف شده و دقت در آشپزی را بالا می برد.

 برندهای ایرانی در تولید ترازو

ترازو های دیجیتال در کارخانه های تولید کننده ایران، همراه با پیشرفت تکنولوژی با بالاترین کیفیت و طراحی های متفاوت تولید می شود. سیستم های توزین ساخت ایران با برندهای مختلف می توانند با نمونه های خارجی در کیفیت رقابت کنند.

با پیشرفت صنعت ساخت سیستم های اندازه گیری وزن، تولیدکنندگان ایرانی سعی در ساخت دستگاه هایی دارند که دارای دقت بسیار بالا و یا رطوبت سنج هستند.

مهمترین تولیدکنندگان ترازو در ایران شرکت های پند و محک می باشند. این دستگاه ها در انواع مختلف و در کاربری های فروشگاهی، صنعتی و... ساخته می شوند. مدل های متفاوت این سیستم ها دارای قابلیت های مختلفی هستند.

این شرکت ها از با سابقه ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان این دستگاه ها به شمار می آیند. ظرفیت های آنها در مدل های فروشگاهی از 30 کیلوگرم تا 70 کیلوگرم بوده و دقت توزین آنها 2 گرم می باشد. همچنین سیستم های اندازه گیری پند و محک در بازار ایران باقیمت بسیار مناسب تر از انواع خارجی ساخته می شوند.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه و قطعات مختلف آن در این شرکت ها به خوبی انجام می شود. نمایندگی های معتبر و مجاز آنها در سر تا سر ایران، دستگاه ها را با کیفیت مناسب به فروش می رسانند و همچنین می توانند به صورت کاملا سالم به تمام نقاط کشور، ارسال کنند.

انواع این ترازو ها در نمونه های ساده، پرینتر دار و بارکد خوان و بارکد زن تولید می شوند. همچنین انواع علمک دار و بدون علمک این سیستم ها و با نمایشگرهای LED و با وضوح بالا، ساخته می شوند. از قابلیت های سیستم های توزین ساخت ایران می تواند به اتصال به کامپیوتر با استفاده از نرم افزار مربوط به آن، اشاره کرد.

دستگاه های تولیدی شرکت های ایرانی، بسیار قابل اعتماد بوده و استفاده از آنها بسیار راحت است. همچنین بسیار با دوام و مقاوم هستند. بدنه این دستگاه ها از مواد و متریال با کیفیت و مستحکم ساخته می شوند و بایستی طوری طراحی می شوند که در شرایط محیطی مختلف مانند وجود رطوبت دچار آسیب و خوردگی نمی شوند.

تماس با ما

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 22
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 خط اختصاصی ( ارتباط تنها با تلفن ثابت ) ← 02180808081
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02166087814 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتدای دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()