بسیاری از افراد شاید با صندوق فروشگاهی و کاربرد آن آشنایی نداشته باشند، که آنها باید بداننند این صندوق یک رایانه کوچک است و نرم افزارهای حسابداری فروشگاه را روی آن نصب می کنند. تمامی اطلاعاتی که مربوط به خرید و فروش روزانه کالا می باشد در این صندوق ذخیره می گردد و در پایان روز می توانید سود و زیان خود را به وسیله صندوق دریافت کنید. این صندوق ها را بیشتر فروشگاه هایی که بسیار بزرگ هستند و کالاهای زیادی در آنها به فروش می رسد باید خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند. در کنار این صندوق تجهیزات دیگری مانند کشوی پول، بارکدخوان، چاپگر فیش و ... هم نیز وجود دارد. هر یک از این تجهیزات به تنهایی وظایف متنوعی دارند که عملکرد صندوق فروشگاهی را آسان تر می سازند. استفاده کرن از این صندوق برای اصناف موجب شده است که صاحبان کسب و کار به راحتی بتوانند درآمد خود را مورد بررسی قرار دهند. برای خرید صندوق فروشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

معرفی صندوق فروشگاهی :

 اطلاعاتی که در این صندوق قرار می گیرد به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می باشد و شما می توانید هر زمانی که مایل باشید آنها را مورد بررسی قرار دهید. فروش محصولات با استفاده از این صندوق بسیار آسان تر شده است و مشتریان با وجود این صندوق هرچه سریع تر می توانند کالاهای خود را دریافت کنند.

این صندوق به عنوان یکی از صندوق های سخت افزاری و نرم افزاری شناخته می شود که برای ثبت کردن مبادلات مالی فروشگاه های خرده فروشی از آن استفاده بسیار زیادی می شود. یک صاحب فروشگاه بهترین ابزاری که می تواند برای حساب و کتاب درآمد خود داشته باشد این صندوق است و از طریق آن می تواند حرفه خود را به خوبی مدیریت و ارزیابی کند. سیستم به کار رفته شده در این صندوق یکپارچه می باشد و هیچ اشکالی در آن وجود ندارد.  

یکی از کالاها و تجهیزاتی که امروزه شما برای حساب و کتاب در بسیاری از فروشگاه ها می توانید مشاهده کنید صندوق فروشگاهی می باشد. این کالا دارای انواع متفاوتی می باشد و هر یک از انواع آن هم ویژگی های مختلفی دارد. شما برای خرید این کالا باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را برای کسب و کار خود خریداری کنید. یکی از انواع آن صندوق فروشگاهی ECR می باشد که در مورد ویژگی های آن در ادامه صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های صندوق فروشگاهی ECR :

این صندوق را به عنوان یکی از ماشین حساب هایی که دارای نرم افزار حسابداری می باشند به شمار می آورند و در فروشگاه ها از آن استفاده بسیار زیادی می کنند. دقت داشته باشید که شما نمی توانید این صندوق را ارتقاء دهید و قابلیت تغییر هم ندارد. تمامی فعالیت هایی که توسط این صندوق انجام می شود به وسیله صفحه نمایشگر 4 اینچی روی ماشین حساب می باشد. شما می توانید فعالیت های مورد نظر خود را در این صفحه نمایشگر تنظیم کنید تا بتوانید آنها را مورد مشاهده قرار دهید. برای خرید صندوق فروشگاهی لمسی به سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید. 

این صندوق را می توانید با بارکدخوان نصب کنید تا از این طریق کارهای حساب و کتاب فروشگاه را با سرعت بیشتری انجام دهید. بسیاری از فروشگاه هایی که کوچک هستند و نمی خواهند هزینه زیادی را برای خرید صندوق های فروشگاهی پرداخت کنند این گزینه برایشان بهترین انتخاب می باشد. سیستم به کار رفته شده در این صندوق زیاد پیشرفته نیست و به همین دلیل برای فروشگاه هایی که کوچکتر است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. دقت داشته باشید که در خرده فروشی، پول نقد به عنوان موجودی و پادشاه حساب شما به شمار می رود، به همین دلیل به یک صندوق با کیفیت بدون شک نیاز خواهید داشت.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 827
نمایش همه
علاقه مندی ها ()