امروزه استفاده از ترازو در بیشتر محیط های اداری، مسکونی، صنعتی و ... رایج شده است، ولی باید بدانید هر یک از آنها با دیگری تفاوت بسیار زیادی دارد. شما برای خرید این وسیله باید به خوبی به نیازهای خود دقت داشته باشید و سپس آن را خریداری کنید. هر یک از انواع آن که امروزه در بیشتر محیط ها استفاده می شود دیجیتالی است، چرا که دیگر افراد از نوع قدیمی این وسیله استفاده نمی کنند. از آنجایی که علم روز به روز در حال پیشرفت کردن می باشد شما می توانید هر یک از انواع این وسیله را که دیجیتالی می باشد خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. تنها نکته ای که زمان خرید این وسیله باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید این است که کیفیت و جنس خوبی را خریداری کنید. اگر شما به کیفیت و متریال های به کار رفته شده درون ترازو اهمیت ندهید بدون شک بعد از مدتی از خرید خود پشیمان می شوید. برای خرید از فروشگاه ترازو از طریق لینک اقدام نمایید.

ترازو  هوشمند :

 برای خرید هر یک از انواع دیجیتالی این وسیله شما باید به وزن گیری آن دقت بسیار زیادی داشته باشید. برخی از آنها مدل های پیشرفته تری و به همین دلیل دقت وزن گیری هم در آنها بسیار بالاتر از مدل های دیگر می باشد. برخی از آنها هم چندان دارای مدل پیشرفته ای نیستند و به همین دلیل وزن گیری آنها هم معمولی می باشد. شما برای خرید نوع دیجیتالی این وسیله باید از فروشگاه های مجاز خرید خود را  انجام دهید تا خیالتان بابت خریدی که نموده اید آسوده باشد.

اگر شما با انواع این وسیله آشنایی ندارید و به خوبی نمی دانید باید کدام یک از آنها را خریداری کنید بهتر است با مشاوران و کارشناسی که در زمینه فروش این وسیله فعالیت می کنند مشورت کنید تا بهترین نمونه های آن را به شما معرفی کنند.

بسیاری از افراد زمانی که می خواهند ترازو مورد نظر خود را خریداری کنند بیشتر به ظاهر آن توجه می نمایند تا زیبایی آشپزخانه شان را افزایش دهند. در واقع شما باید بدانید بیشتر از اینکه به ظاهر این وسیله دقت کنید باید به کیفیت و مشخصات فنی آن دقت داشته باشید. قدرت و تحمل وزن گیری این وسیله یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی می باشد که شما باید زمان خرید به آن توجه و دقت زیادی داشته باشید. برخی از انواع این وسیله تا 200 کیلوگرم هم وزن گیری می کند که بهتر است این مدل ها را خریداری کنید. شما با خرید ترازو دیجیتالی می توانید هر زمان که مایل بودید وزن خود را مورد بررسی قرار دهید تا به تناسب اندام برسید. امروزه بسیاری از افراد به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و برای اینکه به آرزوی خود برسند باید به طور دائم وزن خود را بررسی کنند.

مشخصات ترازو :

سیستم خاموشی نوع دیجیتالی و هوشمند این وسیله باید به صورت خودکار باشد، چرا که در غیر این صورت باید بدانید آن دیجیتالی نمی باشد. شما بعد از اینکه خودتان را وزن کردید و از روی وسیله کنار رفتید باید به طور خودکار خاموش شده و دیگر شما برای خاموش کردن آن اقدام نکنید. برخی از انواع پیشرفته آن شاخص های سلامتی شما را مورد بررسی قرار می دهند که آنها هزینه بالاتری برای خرید دارند. برای خرید انواع ترازوی خانگی به سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه نمایید. 

صفحه نمایش این وسیله به صورت دیجیتالی می باشد و شما وزن خود را می توانید در این صفحه به خوبی مشاهده کنید.  برخی از آنها که پیشرفته تر هستند شاخص های سلامتی را هم روی صفحه نشان می دهند. البته که شما می توانید آنها را به کامپیوتر هم متصل کنید. سیستم کارکرد برخی از آنها با باتری می باشد و برخ یاز انواع دیگر آن را می توانید شارژ کنید.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()