رید باسکول باید بر اساس فاکتور ها و موارد کاربرد صورت بگیرد و در هنگام خرید نکات و شرایطی مورد توجه قرار داده شود. خرید باسکول جزو موارد هزینه بر است و توجه به معیارهایی می تواند هزینه ی تمام شده ی باسکول ها را تا حد زیادی کاهش دهد و بهینه نماید.

علاوه بر تهیه ی باسکول، باید خدمات جانبی آن و حتی خدمات پس از فروش آن نیز به صورت کامل دریافت شود تا بعد ها در هنگام کار و استفاده از باسکول، با مشکلی مواجه نشوید.

در هنگام خرید باسکول ها باید نقشه های اجرایی برای پی و فنداسیون باسکول به خریدار ارائه شود. فنداسیون  می تواند به صورت پیش ساخته و یا غیر پیش ساخته باشد. هر یک از این مدل ها ویژگی هایی دارد و در ارائه ی فنداسیون   پیش ساخته، تمامی مراحل و شرایط از قبل در کارخانه و زیر نظر کارشناسان و مهندسان مجرب انجام می شود و تمامی پروتکل ها و استاندارد های جهانی در آن لحاظ می شود. به طور کلی در هنگام ارائه ی فنداسیون، چه پیش ساخته و چه غیر پیش ساخته، فروشنده ملزم است تا نقشه های اجرایی آن را تحویل خریدار نماید.

توجه به نکاتی در هنگام خرید باسکول

قبل از نصب باسکول، فروشنده ملزم است از محل نصب باسکول دیدن نماید و چنانچه موانعی در محل نصب وجود دارد، آن را برطرف کرده و به مصرف کننده اعلام کند. بدین صورت هزینه های اضافه و مازاد بر کار و در نهایت قیمت تمام شده ی ساخت و تولید باسکول به نسبت زیادی کاهش پیدا  می کند. نصب باسکول ها باید با دقت و نظارت دقیق تیم تولید و ساخت باسکول انجام شود و فروشنده باید در هنگام ساخت و طراحی تمامی پروتکل ها و نکات  و استاندارد های بین المللی باسکول را کاملا رعایت نماید تا نتیجه ی کار مورد نظر و مورد تایید باشد.

بهترین خرید باسکول را داشته باشید

باسکول ها ترازو های بزرگ و صنعتی هستند که می توانند جرم یک وسیله ی نقلیه به همراه بار آن را مشخص نمایند. به دلیل استفاده از باسکول برای وزن کشی مواد سنگین، الزاما باید باسکول ها از جنسی مقاوم طراحی و ساخته شده باشند تا در صورت قرار گیری وسیله ای با وزن  زیاد بر روی آن دچار شکستگی و نقص و خرابی نشوند. باسکول ها باید دارای بدنه و کفه و پایه هایی مقاوم و محکم باشند و از دوام بالایی برخوردار باشند. در هنگام خرید باسکول توجه به تمامی این مطالب اهمیت دارد و باعث  می شود بتوانید یک خرید باسکول با کیفیت و درست داشته باشید. در هنگام خرید باسکول به موارد کاربرد آن توجه نمایید و سعی کنید باسکولی منطبق بر نیاز های خود انتخاب و خریداری کنید.

بررسی موارد کاربرد باسکول

از باسکول ها برای توزین و وزن کشی مواد و کالاهایی همچون محصولات کشاورزی، محصولات  مزرعه، دام و طیور،  خوراک دام  و فلزات قراضه که دارای وزنی بالای سه تن هستند، استفاده نمود.  به طور کلی انواع ترازو و باسکول ها در صنایع و تجارت کارایی دارند و می توانند برای خرید و فروش کالا ها و یا برای مشخص کردن هزینه ی حمل و نقل استفاده شوند.

بررسی نکاتی در مورد باسکول ها

نوعی از باسکول ها هستند که به آن ها باسکول های عمومی گفته می شود، استفاده از این نوع  باسکول ها برای عموم آزاد است و فقط باید هزینه های مربوط به آن ها پرداخت شود. این باسکول ها بر اساس استاندارد های بین المللی باسکول، طراحی و ساخته شده اند و بازدید از آن ها توسط کارشناسان و مهندسان این حوزه به صورت دوره ای و منظم صورت می گیرد و در تعمیر  و نگهداری از آن ها استاندارد ها و پروتکل هایی مورد توجه قرار می گیرد.

تماس با ما
ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 836
نمایش همه
علاقه مندی ها ()