کالباس بر محک  مدل های مختلفی دارند که بهتر است قبل از خرید کالباس بر ها با انواع آن آشنا شوید و نکات مربوط به هر یک از  آن ها را به خوبی بدانیم و مطمئن شویم که کدام یک از کالباس بر ها نیاز ما را به خوبی برطرف می کنند. گاهی برای یک رستوران کوچک نیازی به خرید یک کالباس بر صنعتی وجود ندارد و با یک نوع فروشگاهی آن می توان به راحتی نیاز های موجود را بر طرف نمود.
بسیاری از افراد از کالباس بر های محک در آشپزخانه خود استفاده می‌کنند و برای قطع کردن کالباس از آن استفاده می کنند. هم چنین مشاغلی هستند که با کالباس سر و کار دارند،  مثل فروش کالباس یا رستوران ها و هتل ها.
کارخانه ها نیز برای راحتی در قطعه قطعه کردن کالباس، از کالباس بر ها استفاده می کنند. اگر جزء هریک از این افراد یا مشاغل  هستید، باید نیازهای خود را در زمینه کالباس بر به‌ خوبی بدانید تا بتوانید مورد مناسبی از کالباس بر ها  را انتخاب کنید.
کالباس بر محک مناسب برای چه افرادی است؟
بعضی از خانم ‌های خانه‌ دار هستند که به دنبال طعم خوشمزه ی  کالباس بوده و آن را  در آشپزخانه خود تهیه می کنند. کالباس بر یکی از ابزار های ضروری برای این افراد است و این افراد گاهی کالباس ها را در حجم زیاد تهیه کرده و به کمک کالباس بر آن ها را قطعه قطعه می کنند و بعد از وکیوم کردن، مدت زمان طولانی از کالباس استفاده می کنند. اما بیشترین موارد کاربرد برای رستوران ها، هتل ها، آشپزخانه های صنعتی و کارخانه هایی است  که برای تولید مواد غذایی از کالباس بر محک را استفاده می کنند. قطعه قطعه کردن کالباس به کمک کالباس بر ها به راحتی انجام می‌شود و زمان کمی را صرف می‌کند و  قطعاتی منظم و دقیق را تولید می نماید.

انواع مختلف کالباس بر محک
کالباس بر محک در دو نوع فروشگاهی و صنعتی در بازار موجود هستند. کالباس بر های صنعتی این قابلیت را دارند  که تا ۸۰ ساعت بدون وقفه کار کنند. همچنین در کنار این دستگاه ها می تواند دستگاه وکیوم قرار بگیرد که هر یک از قطعات کالباس  بعد از برش، وارد دستگاه بسته بندی شده و به خوبی پلمپ می شوند.  کالباس بر های فروشگاهی این چنین قابلیتی را ندارند که بتواند تا ۸۰ ساعت به صورت بی وقفه کار کنند،  اما  کالباس بر فروشگاهی،  برای ظرفیت یک فروشگاه کافی هستند و بعضی از انواع کالباس بر های فروشگاهی مجهز به ترازو هستند که بعد از برش توسط ترازو می توانند اندازه گیری شوند و بدین صورت کار فروشگاه ها آسان تر می شود.
نوع ساده تر و ابتدایی تری از انواع کالباس بر ها نیز وجود دارند و  در بازار موجود هستند که به آن ها کالباس بر های پلاستیکی گفته می‌ شود، این نوع از کالباس بر ها معمولاً به صورت دستی عمل می کنند و  از کیفیت پایینی برخوردار هستند. سرعت کمی دارند و در نتیجه قیمت  پایینی دارند و می توانند نیاز آشپزخانه های معمولی را برطرف کنند.

کالباس بر محک در بازار

در حال حاضر در بازار برند هایی از کالباس بر های  ایرانی و خارجی وجود دارند که نوع خارجی آن می‌تواند ایتالیایی و چینی باشد. یکی از برند های معتبر کالباس بر در ایران،  کالباس بر محک است که از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است و در اکثر فروشگاه ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این نوع از کالباس بر ها  می توانند در آشپزخانه و در صنعت و فروشگاه  مورد استفاده قرار بگیرند، یعنی هم مصرف خانگی دارند و هم مصرف صنعتی و فروشگاهی. کیفیت مطلوب این نوع از کالباس بر ها سبب شده تا بسیاری از رستوران ها و کارخانجات برند محک را به عنوان برند مورد اطمینان خود انتخاب نمایند.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 894
نمایش همه
علاقه مندی ها ()