ترازوهای آشپزخانه جزو وسایل بسیار پر کاربرد آشپزخانه محسوب می شود که در هر خانه ای می توان آن را پیدا کرد. نمونه ی قدیمی تر ترازو های آشپزخانه به صورت عقربه ای بودند و نوع جدید آن ها دیجیتالی هستند که به شکل کاسه ای بوده و از زیبایی خاصی نیز برخوردار اند. در زمینه ی خرید ترازو باید نکات و ویژگی هایی متناسب با نیاز استفاده کنندگان در نظر گرفت تا بتوان انتخاب مناسبی داشت. در ادامه به بررسی نکاتی در زمینه ی ترازوهای آشپزخانه می پردازیم.

نکات مهم در زمینه ی خرید ترازو 

در حال حاضر در زمینه ی ترازوی آشپزخانه محصولات مختلف و متنوعی در بازار موجود است و هر یک دارای ویژگی ها و قابلیت هایی است. لذا در هنگام خرید انواع ترازو ، حتما به ویژگی های مد نظرتان توجه نمایید.

معرفی انواع مختلف ترازو های آشپزخانه

 ترازوهای آشپزخانه در دو نوع مختلف در بازار موجود هستند. تقسیم بندی ترازوهای آشپزخانه بر اساس نحوه ی نمایش وزن است که در زیر به شرح و بررسی آن ها می پردازیم:

  • بررسی ترازوهای آشپزخانه مدل عقربه ای

ترازو های عقربه ای دارای عقربه ای شبیه به عقربه های ساعت هستند. در ترازوهای عقربه ای هر چه وزن مواد بیشتر باشد، عقربه ی این ترازوها اعداد بزرگتری را نشان می دهد و در نتیجه عقربه وزن دقیق مواد و اجسام مشخص می کند. ترازو های عقربه ای نوع رایج ترازوهای آشپزخانه هستند که تقریبا در هر خانه ای یافت می شوند. این نوع ترازو ها  قیمت مناسبی دارند و در فروشگاه ها می توان به راحتی آن ها را پیدا نمود.

  • بررسی ترازوهای آشپزخانه مدل دیجیتالی

ترازوهای دیجیتالی نوع مدرن ترازو ها محسوب می شوند و به جای عقربه از اعداد دیجیتالی برای نمایش وزن اجسام استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت دقت اندازه گیری ترازوهای دیجیتال از ترازوهای عقربه ای به مراتب بیش تر است و به همین دلیل قیمت ترازوهای دیجیتال از ترازو های عقربه ای بیشتر است.

مزیت های خرید ترازو دیجیتال

با پیشرفت تکنولوژی و نیاز به اندازه گیری در زمینه های مختلف، ابزار اندازه گیری دقیق مورد توجه قرار گرفته است، به طور مثال برای خرید ترازو استفاده از ترازو های عقربه ای به علت دقت کم تر منسوخ شده اند  و جای خود را به ترازو های دیجیتالی که دارای دقت بیشتر هستند داده اند. ترازو های دیجیتال کاربری راحت تری نیز دارند و فقط کافیست شیء مورد نظر را روی ترازو قرار بدهیم تا وزن دقیق آن روی نمایشگر نشان داده شود. از دیگر مزیت های ترازو های دیجیتال نمایش وزن با واحد های اندازه گیری مختلف دنیا می باشد، مانند پوند، اونس، کیلوگرم و ... . هم چنین از ترازو های دیجیتال می توان برای اندازه گیری وزن های خیلی کوچک تر مانند میلی گرم و موارد از این دست استفاده کرد.

چرا خرید ترازو دیجیتال؟!

  1. کاربرد در تجارت:

بیشترین کاربرد ترازو های دیجیتال در تجارت و خرید و فروش می باشد، هنگامی که برای خرید به میوه فروشی ها، سوپر مارکت ها و یا قصابی مراجعه می کنیم،  به راحتی با میزان نیاز به ترازو ها آشنا می شویم. معمولا ترازوهای دیجیتالی که در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند،  دارای قابلیت ذخیره قیمت واحد اجسام می باشند و به دستگاه ثبت فاکتور متصل می شوند و پس از وزن کردن موارد خریداری شده سریعا مجموع خرید را چاپ و در اختیار مشتری قرار می دهد.

  1. کاربرد در علم:

 برای اندازه گیری وزن های بسیار کم و اجسام خیلی ریز در آزمایشگاه ها به علت نیاز به دقت بالا از ترازو های دیجیتال استفاده می شود.

  1. کاربرد در طلا فروشی ها:

یک نوع خاص از ترازو های دیجیتال برای وزن کردن طلا وجود دارد که دقت اندازه گیری تا صدم گرم و حتی هزارم گرم را نیز دارد.

  1. کاربرد خانگی:

موارد استفاده از انواع باسکول و ترازو ها بسیار زیاد می باشد و اکثر افراد از اهمیت آن مطلع هستند،  تا آنجا که فرهنگ استفاده از ترازو های دیجیتال در خانه نیز افزایش پیدا کرده است، خرید ترازو دیجیتال برای خانه از مزیت های زیادی برخوردار است مانند فضای مورد نیاز کمتر و دقت بیشتر در اندازه گیری.

تماس با ما
ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()