ترازو ابزاری است که برای مشخص کردن وزن اجسام مورد استفاده قرار می گیرد. از زمان های گذشته تا به امروز ترازو ها کارایی های خاص خود را داشته اند و خرید و فروش ترازو رونق داشته است. کاربرد اصلی ترازو برای مشخص کردن وزن اجسام است ولی در مواردی نیز ترازو ها وزن ترکیبی اجسام را نیز وزن کشی می کنند. نوعی از ترازو ها وجود داشتند که به آن ها ترازوی زرگری گفته می شود. ترازو های زرگری برای وزن کشی طلاها استفاده می شوند. هر چند نوع دیگری از ترازوهای زرگری وجود دارند که مقدار  طلاهای به کار رفته در اجسام را توزین و مشخص می کنند  و برای تعیین ترکیب وزنی آلیاژ ها کارایی دارند.

فروش ترازو ها از زمان های گذشته تا به امروز

ترازو ها جزو ابزارهای قدیمی هستند که برای توزین و وزن کشی استفاده می شوند. استفاده از ترازو ها به حدود 5000 سال قبل از میلاد مسیح  بر می گردد.  ترازوهای قدیمی به صورت کفه ای بودند و از دو کفه و یک  شاهین ساخته می شدند و نحوه ی توزین و وزن کشی نیز به کمک وزنه هایی صورت می گرفت که در یک کفه ی ترازو  قرار می گرفت. در کفه ی دیگر ترازو اجسام قرار می گرفتند و با برقراری تعادل بین تو کفه و به کمک شاهین تعادل،  وزن کشی انجام می شد. نوع پیشرفته تر ترازو ها به صورت ترازوهای عقربه ای بودند که دقت پایین تری نسبت به ترازو های دیجیتالی دارند و فروش ترازو های عقربه ای با قیمت پایین تری نسبت به ترازو های دیجیتالی صورت می گیرد. در حال حاضر فروش انواع ترازو بسیار رونق گرفته است و ترازو های دیجیتالی قیمت بالاتری نسبت به ترازو های عقربه ای دارند.  بیشتر ترازو های موجود در بازار از نوع ترازو های دیجیتالی هستند.

فروش ترازو های دیجیتالی

یکی از انواع ترازو های جدیدی که امروزه  کاربرد بسیاری دارد و تقریبا در هر خانه ای یافت می شود ترازو های دیجیتالی است. ترازو های دیجیتالی نسبت به ترازو های عقربه ای از دقت بالاتری برخوردارند و فروش ترازو های دیجیتالی نسبت به ترازو های عقربه ای  هزینه ی بالاتری نیز دارد. در ترازو های دیجیتالی مدارات الکترونیکی وجود دارد که این مدارات  از مجموعه ای از قطعات و برد ها تشکیل شده و عمل وزن کشی را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. بدین صورت که کالای مورد نظر بر روی ترازوی دیجیتال قرار گرفته، صفحه ی نمایشگر به صورت اتوماتیک روشن می شود، عمل وزن کشی انجام می شود و بعد از توزین و به محض برداشتن جسم از روی ترازو، نمایشگر ترازوی دیجیتال خاموش می شود.

رونق فروش ترازو های دیجیتال در حال حاضر

استفاده از ترازو ها از گذشته تا به امروز وجود داشته است اما ترازو های امروزی نسبت به ترازو های قدیمی تحول بسیار زیادی پیدا کرده اند. قابلیت های ترازو های جدید نسبت به ترازو های قدیمی بسیار بیشتر شده است و  می توان گفت ترازو های جدید، دارای قابلیت های گسترده ای حتی  بیشتر از یک ترازو هستند و روز به روز به تعداد این قابلیت ها افزوده می شود. ترازو های دیجیتال در حال حاضر به یک ابزار پر کاربرد و ضروری در منازل و صنایع و تجارت تبدیل شده است و فروش ترازو های محک با رونق بسیاری رو به رو شده است. ترازو های دیجیتال دارای روش های کارکرد متنوعی هستند و خریدار علاوه بر توزین و وزن کشی ترازو های دیجیتال به  کارکرد های آن ها نیز توجه می کند و با توجه به نیاز خود ترازویی  با قابلیت های مورد نظر انتخاب می کند.

صنعت ترازو روز به روز در حال تحول است و ترازو های جدیدی در مدل های مختلفی مثل لیبل پرینتر، ترازو های بارکد پرینتر و ترازو های بسیار پیشرفته ی آزمایشگاهی روانه ی بازار شده اند.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()