باسکول محک به صورت عمده در دو مدل و یا دو نوع تولید شده است، این دو نوع با نام باسکول هایی با صفحه بتنی و باسکول هایی با صفحه ی فلزی در بازار مشاهده می شوند. مسلما باسکول صفحه فلزی به خاطر داشتن مزیت های بیشتر کاربردی تر می باشد. به خاطر گران تر بودن قیمت فلز از بتن در نتیجه باسکول صفحه فلزی دارای قیمت بالایی است. به علت داشتن مزیت های خاص و ویژه این باسکول را به سایر کشور ها صادر می نمایند.

مزیت های باسکول محک چیست:

مزیت های انواع باسکول محک به شرح زیر می باشد:

سبک بوده و نسبت به سایر باسکول ها وزن کمتری دارد.

به خاطر کوچک بودن هزینه ی انتقال آن از شهری به شهر دیگر و یا از کشوری به کشور دیگر ارزان تر می باشد.

باسکول محک می تواند به سرعت وزن جسم مورد نظر را نشان دهد.

باسکول محک به خاطر داشتن طراحان ویژه که در شرکت محک مشغول به کار هستند، دارای ظاهری زیبا است و می تواند محیطی که از آن استفاده می شود را ارزان نماید.

استفاده از بهترین رنگ ها برای پوشاندن سطح باسکول های محک و محافظت از این باسکول ها یکی از ویژگی های مهم شرکت محک است.

دارای ارزش قراضه ای می باشد به این معنا که بعد از سال های طولانی اگر این باسکول خراب و اوراق شود باز هم با قیمت بالایی به خاطر فلز های به کار رفته در آن به فروش می رسد.

امکان ترمیم باسکول محک وجود دارد به این صورت که اگر این باسکول دچار شکستگی شود باز هم می توان با ترمیم کردن از آن استفاده نمود.

باسکول های بسیار بزرگ محک نیاز به جرثقیل های کوچک برای حمل و نقل و یا نصب دارند.

شرکت محک، ایرانی است و در عین حال تولیدات آن می توانند با نمونه های خارجی رقابت نمایند. با خرید باسکول محک به تولید ملی نیز کمک نموده ایم.

قیمت باسکول های محک بسیار ارزان تر از سایر نمونه های خارجی می باشد، زیرا نمونه های خارجی تنها به خاطر نوسانات ارزی گران هستند و گران بودن آن ها دلالت بر کیفیت بالای آن ها را ندارد.

باسکول محک و ویژگی های آن:

محک یک شرکت به نام و درخشان است که در زمینه ی تولید انواع باسکول ها فعالیت دارد. بیشتر محصول های این شرکت انواع باسکول صنعتی و فروشگاهی می باشد چرا که در رابطه با این باسکول ها تقاضا زیاد است. این شرکت تا حدی محصولات خود را با کیفیت و استاندارد تولید می نماید که همه ی باسکول های محک دارای بیست و پنج سال گارانتی برای تعویض می باشند. خدمات پس از فروش این شرکت بسیار زیاد بوده و حدود ده سال است. در ابتدا باسکول ها به صورت دیجیتالی نبوده و در اندازه گیری خطا های زیادی داشتند اما امروزه باسکول های دیجیتال محک دارای کمترین میزان خطا هستند و این که می تواننند مقیاس های بسیار کوچک در حد پنچ تا ده گرم را نیز اندازه بگیرند. در بازار شما می توانید انواع باسکول محک را مشاهده نمایید تمام سیستم های این باسکول ها دیجیتالی بوده و می توانند به سرعت وزن جسم مورد نظر را در صفحه ی نمایش خود نشان دهند. بیشتر باسکول های محک دارای بدنه ای از فلز می باشند که اکثرا این فلز آهن است. علت استفاده از فلز محکم برای بدنه ی باسکول این است که باسکول ها می توانند اجسام های بسیار بزرگ را اندازه گیری نمایند از این رو باید در برابر فشار وارد شده از جانب اجسام بزرگ مقاومت به خرج دهند. سال های اخیر شاهد پیشرفت های بسیار زیاد شرکت محک در زمینه ی تولید باسکول های فروشگاهی ، صنعتی و ... شده ایم و این پیشرفت باعث شده است که ما بتوانیم نام محک را بیش از پیش در بازار مشاهده نماییم و این شرکت بیش از پیش بدرخشد.

تماس با ما

تماس دفتر مرکزی : 0216123
مرکز پیامک : 0216123
نشانی : ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()