یکی دیگر از انواع ترازو ها ترازوی پند است. پند نیز همانند محک یک تولید کننده ی بی نظیر می باشد. در مقاله ی گذشته گفتیم که ترازوی پند دارای انواع مختلفی می باشند. نام هر یک از انواع ترازوی پند را نیز ذکر کرده و درمورد ترازوی پند صنعتی به طور کامل شرح دادیم. در این مقاله می می خواهیم شما را با ترازوی فروشگاهی پند آشنا گردانیم. ترازوی فروشگاهی در دو نوع علمک دار و بدون علمک دیده می شود که البته علمک دار آن از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. در ادامه می خواهیم در رابطه با مدل های ترازوی پند توضیح دهیم.

مدل های ترازوی پند فروشگاهی:

ترازوی پند مدل px 7500 s 50 کیلویی:   این ترازو ساخت ایران است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مقیاس اندازه گیری آن بین ده تا پنجاه کیلوگرم است. این ترازو همانند سایر ترازو های پند دارای یک سینی استیل می باشد که ضد زنگ و ضد خراش می باشد از مقاومت بالایی برخوردار است. نمایشگر هوشمند این ترازو ال ای دی است که حروف و اعداد را با وضوح بالا نشان می دهد. این ترازو از نوع علمک دار است. این ترازو ها دارای طرفداران بیش تری می باشند زیرا برای بیش تری اعتماد بیشتری را ایجاد می نماید.

ترازوی پند مدل px 8600  30 کیلویی: مقیاس اندازه گیری این ترازو بازه ی 5 گرم تا 30 کیلو گرم می باشد. این ترازو همانند ترازوی قبلی دارای علمک است که روی علمک یک نمایشگر با کیفیت نصب شده است.  جالب است بدانید که این ترازو خدمات ده سال بعد از فروش دارد. سینی استیل از مزیت های آن است که می تواند عمر طولانی را برای این ترازو به ارمغان آورد.

خرید ترازوی پند:

در خرید ترازو یکی از مهم ترین معیار هایی که وجود دارد برند است. برند های خارجی این روز ها بسیار مورد توجه مردم واقع هستند در حالی که ما برند های برتری داریم. یک باور غلط که این روز ها در افکار مردم شکل گرفته است که برند های خارجی محصولات بهتری را نسبت به برند های ایرانی تولید می نمایند. آن ها راضی هستند که چندین برابر قیمت یک ترازو را بپردازند تا بتوانند از برند های خارجی خریداری نمایند. این باور غلط می تواند به اقتصاد کشور و تولیدات ملی صدمه ی بزرگی وارد آورد. لذا بایستی ما با بالا بردن اطلاعات خود از این موضوع جلوگیری نموده و فارق از خارجی بودن یا ایرانی بودن برند آن را بسنجیم. شما می توانید در ایران برند های بسیار با کیفیت و درخشانی نظیر پند، محک و غیره را مشاهده بفرمایید. برند ها از با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولیدات خود استفاده می نمایند. وقتی یک وسیله با تمام دقت و نهایت استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت تولید شود مسلما هیچ گونه جای ایرادی را باقی نخواهد گذاشت. از این رو ما می خواهیم در این مقاله به شما یکی از معتبر ترین برند ها را معرفی نماییم. بدانید که این برند که پند نام دارد می تواند با برند های خارجی مورد مقایسه قرار گیرد و برتری خود را اعلام نماید. شما می توانید تنها با پرداخت کم ترین قیمت یکی از این ترازو ها را خریداری نمایید. علت بالا بودن قیمت های برند خارجی تنها مبنی بر با کیفیت بودن آن نیست بلکه نوسانات ارزی باعث افزایش قیمت آن ها شده است. از این رو شما می توانید با خرید یک ترازوی ایرانی کیفیتی برابر با برند های خوب خارجی را تجربه نمایید. البته تنها برند ترازو ها ، برای خرید آن کافی نیست. این را بدانید که ترازوی پند انواع مختلفی را دارد و اگر چه از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما اگر مناسب کار شما نباشد می تواند درد سر های زیادی را با خود به همراه آورد. پس در خرید ترازو باید دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید نوع مناسب خود را انتخاب نمایید.

تماس با ما

تماس دفتر مرکزی : 0216123

مرکز پیامک : 0216123

نشانی : ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()