ترازو ها در ابتدا به شکل امروزی نبودند، ترازوی محک در واقع یک برند معروف از ترازو است که ده های اخیر نام ماندگاری در ذهن ها به وجود آورده است. ترازو در ابتدا به شکل بسیار ساده بود و مقیاس دقیقی هم نداشت. این روز ها با پیشرفت علم و تکنولوژی علاوه بر تغییرات بسیار گسترده در ظاهر ترازو ها، عملکرد این وسیله ها نیز دچار تغییر شده است. ظاهر انواع ترازوی محک بسیار زیبا و جذاب است به طوری که با دیدن آن مجاب به خرید می شوید اما تنها ظاهر ترازو ها ملاک نیست بلکه عملکرد یک ترازوی محک بسیار مهم تر از ظاهر آن می باشد. این روز ها ترازو های بسیار دقیقی از شرکت محک وارد بازار شده است که می توانند مقیاس های بسیار کوچک را هم اندازه گیری نماید. اما موضوع مهم این است که این ترازو ها باید در انواع مختلفی تولید شوند تا بتوانند به طور اختصاصی برای یک عمل مورد استفاده قرار بگیرند برای مثال از ترازوی بزرگ نمی توان برای اندازه گیری اجزای کوچک استفاده نمود. شاید برای شما جالب باشد که ترازو یک نام عربی است که حتی از آن در قرآن نیز یاد شده است البته باید این را بدانید که معنای آن ترازو های امروزی نیست بلکه از ترازو به عنوان یک صفت استفاده شده است. ترازو بهترین وسیله ی اندازه گیری برای جرم است از این رو می تواند کاربرد های فراوانی داشته باشد. در این مقاله ما می خواهیم که به توضیح انواع ترازوی محک بپردازیم که به شرح زیر می باشد. شاید شما بار ها و بار ها ترازو های مختلف را دیده باشید اما از نام آن ها اطلاع درستی نداشته باشید و یا اینکه حتی کاربرد اصلی آن ها را نیز ندانید. با خواندن ادامه ی این مقاله به طور کامل با انواع ترازوی محک آشنا می شوید.

معرفی انواع ترازوی محک و کاربرد آن ها:

ما می خواهیم که رایج ترین انواع ترازو را معرفی نماییم از این رو ممکن است که علاوه بر این انواع ما نوع های دیگر را نیز داشته باشیم اما کاربردی ترین ترازو ها به شرح زیر است:

ترازوی فروشگاهی: همان طور که از نام این ترازو مشخص است، ترازوی فروشگاهی مخصوص فروشگاه ها است که در دو نوع علمک دار و ترازوهای بدون علمک دیده می شوند. البته درست این است که در فروشگاه از ترازوی علمک دار استفاده شود تا مشتری بتواند به طور دقیق وزن و قیمت محصول خریداری شده را ببیند. البته در صورت استفاده از ترازوی بدون علمک می توانید نمایشگر آن را در معرض دید مشتری قرار دهید این کار می تواند باعث افزایش مشتری و افزایش اعتماد مشتری به شما گردد. انواع ترازوی فروشگاهی می تواند در سایز های متغیر وجود داشته باشد که بسته به نوع مشاغل و نوع فروشگاه اندازه ی مورد نظر انتخاب و خریداری خواهد شد. در فروشگاه ها کوچک ما بیشتر ترازو های علمک دار کوچک را مشاهده می نماییم. کیفیت ترازوی محک فروشگاهی بسیار زیاد است و افراد می توانند تا سال های سال از این ترازو استفاده نمایند. دقت بالای این نوع ترازو باعث افزایش فروش و افزایش محبوبیت آن شده است. معمولا ترازو های آشپزخانه می توانند تا وزن پنجاه کیلو گرم را اندازه گیری نمایند.

ترازوی آشپزخانه: ترازوی آشپزخانه را خانم ها بیشتر می شناسند زیرا آن ها برای آشپزی و علی الخصوص پخت کیک و شیرینی ها به آن احتیاج دارند. همواره یک ترازوی آشپزخانه ی خوب و مرغوب می تواند در امر آشپزی کمک بسزایی به افراد نماید. خود ترازو های آشپزخانه دارای انواع متعددی هستند که در مقاله های بعد به توضیح آن ها خواهیم پرداخت. نام این انواع ترازوی آشپزخانه ی آنالوگ یا کاسه ای و ترازوی آشپزخانه دیجیتال یا صفحه ای می باشد.

تماس با ما

تماس دفتر مرکزی : 0216123

مرکز پیامک : 0216123

نشانی : ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()