ویدئو پروژکتور یکی از وسایل آموزشی است که برای امور تدریس مورد استفاده قرار گرفته می شود. همچنین از دستگاه مالتی مدیا پروژکتور می توان برای اتصال به دستگاه های پلیر استفاده نمود و با کیفیت بهتری در کنار دوستان بازی نمود. در دنیای امروز کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور افزایش یافته است و علاوه بر محیط های آموزشی، می توان در محیط های تجاری و تفریحی نیز از انواع دستگاه ویدئو پروژکتور بهره برد. در نتیجه فروش انواع ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان و کیفیت بالا شاهد می باشیم.

خرید و فروش انواع ویدئو پروژکتور

دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور اندرویدی و ویدئو پروژکتورهای وای فای دار تعدادی از انواع ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار می باشد که می توانید متناسب با میزان بودجۀ مالی و نیاز کاربردی خریداری نمائید. خرید و فروش ویدئو پروژکتور رونق یافته است که این مسئله موجب افزایش کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور شده است. نحوۀ عملکرد ویدئو پروجکشن به این شکل است که داده ها از طریق دستگاه هایی چون کامپیوتر، پلیرها، دوربین فیلمبرداری و دستگاه های ویدئو به دستگاه ویدئو پروژکتور انتقال داده می شود و پس از پردازش کامل، داده ها بر روی لنز انتقال داده می شود و در نتیجۀ آن بزرگنمایی تصاویر صورت می پذیرد.

قیمت خرید انواع ویدئو پروژکتور

قیمت خرید انواع ویدئو پروژکتور به میزان امکانات دستگاه بستگی دارد. با مشاهدۀ افزایش تنوع دستگاه ویدئو پروژکتور، قیمت خرید ویدئو پروژکتور کاهش پیدا کرده است که در نتیجۀ آن می توانید از امکانات پیشرفته ترین پروجکشن استفاده نمائید. خوشبختانه فروش ویدئو پروژکتور قابل حمل افزایش یافته است چون به راحتی می توان در هر مکانی از ویدئو پروژکتور استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان تولید کنندۀ انواع دستگاه ویدئو پروژکتور در ایران فعالیت می کند و توانسته با همت متخصصین، فروش محصولات ویدئو پروژکتور را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار دهد.

ویدئو پروژکتور یا همان دیتا پروژکتور به عنوان دستگاه پخش تصاویر بزرگ نما شده عرضه می شود. با گذشت زمان امکانات دستگاه ویدئو پروژکتور ارتقاء پیدا کرده است که این مسئله موجب کاهش قیمت خرید ویدئو پروژکتور و همچنین بهبود امکانات دستگاه شده است. در نتیجه اگر قصد تدریس و ارائه کنفرانس را در مکان های مختلف دارید، می توانید از مزایای ویدئو پروژکتور جیبی استفاده نمائید.

انواع ویدئو پروژکتور

در گذشته از دستگاه ویدئو پروژکتور به عنوان دستگاهی لوکس یاد می شد و تمام مراکز نمی توانستند از مزایای دستگاه دیتا پروژکتور استفاده نمایند. با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، صنعت ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور با تحول روبرو شد و در نتیجۀ آن شاهد کاهش وزن، مجهز شدن به وای فای، افزایش طول عمر لامپ، زوم بالا و غیره را در دستگاه ویدئو پروژکتور شاهد باشیم.

قابل ذکر است که برخی از دستگاه های ویدئو پروژکتور دارای قابلیت نمایش سه بعدی تصاویر می باشند. ضمن آنکه قابلیت پخش مستقیم کلیه داده های تصویری اعم از اسناد، فایل صدا و فیلم را دارا می باشند. هنگام خرید ویدئو پروژکتور بهتر است مشخصات تصویر و نمایشگر را مد نظر داشته باشید و پس از بررسی کامل مشخصات دستگاه چون وضوح تصویر، کنتراست، شدت روشنایی، نسبت تصویر، قابلیت پخش تصاویر، سایز نمایشگر، میزان فاصله تا پرده نمایش، رزولوشن نمایشگر و نوع پورت های اتصالی و وای فای اقدام به خرید مناسب ترین ویدئو پروژکتور نمائید.

با خرید ویدئو پروژکتور اندروید جیبی می توانید به راحتی در هر مکانی از مزایای این دستگاه استفاده نمائید. در نتیجه اساتید، مربیان و مدیران شرکت می توانند از این دستگاه استفاده نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با سال ها کسب تجربه در ساخت و فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی و وای فای، امکان خرید آنلاین دستگاه های ویدئو پروژکتور را برای مشتریان محیا نموده است.

تماس با ما

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()