در کارخانه هایی که تولید باسکول را بر عهده دارند برای تولید این وسیله از سیستم های بزرگ و قوی استفاده می نمایند. امروزه ما می توانیم در این کارخانه ها شاید تولید این نوع ترازو ها به وسیله ی سلول های فشار سنج باشیم. در گذشته وزنه ها روی یک گودال آویزان شده و توسط اهرم هایی کنترل می شدند این امر به آن ها امکان می داد تا بتوانند عمل توزین را بهتر انجام دهند. با این حال این روش برای اندازه گیری جرم اجسام بزرگ مناسب نبود و تغییرات زیادی در آن رخ داد. برای خرید انواع باسکول به سایت مراجعه کنید.

بعد از آن سلول های بار وارد میدان شدند و این ترازو ها با وجود این سلول های بار مستقل شدند و نیاز به گودال نداشتند. یکی از مهم ترین بخش های توزین با باسکول ها، خواندن و محاسبات دقیق اعداد است. این وسیله ها معمولا دارای یک مانیتور پیشرفته و دقیق است که اعداد و ارقام را به صورت بسیار خوانا نشان می دهد.  محاسبه و خواندن ارقام در گذشته به خاطر نبود امکانات بسیار دشوار بود. استفاده از این ترازو های مدرن چندین مزیت به شرح زیر داشت:

به اپراتور امکان می دهد تا عملکرد این باسکول های برقی را به طور کامل رصد نماید.

با استفاده از کنترل از راه دور و هم چنین بهره برداری از راه دور باعث می شود تا نیروی کار کمتری مشغول به کار شوند.

عملکرد دقیق تری دارند.

در حین استفاده از آن شما می توانید نهایت امنیت را تجربه نمایید.

و غیره.

نرم افزار باسکول:

امروزه این نوع از ترازو ها به نرم افزار های به روز شده ای نیازمند دارند که بتواند تمام محاسبات را به طور خودکار و دقیق انجام دهد.  از گذشته تا کنون چندین بار این نرم افزار ها تغییر یافته و به روز شده است. امروزه پیشرفته ترین نرم افزار ها را می توان روی این باسکول ها نصب نمود تا امکان ذخیره ی داده ها، انتقال داده ها، چاپ داده ها و حتی تغییر آن ها برای شما فراهم آید. این روز ها نرم افزار logicweigh  رایج است و علت آن هم می تواند جمع آوری داده ها و انجام محاسبات در کسری از ثانیه باشد. این نرم افزار تمام عملکرد های خود را به صورت اتوماسیون انجام می دهد. نصب این نرم افزار و قدرت این نرم افزار می تواند در افزایش کارکرد باسکول برقی موثر باشد. استفاده از این نوع از ترازو ها هم به سود مشتری و هم به سود کاربر است زیرا می توانند زمان زیادی را ذخیره نمایند. برای خرید باسکول صنعتی پند از طریق لینک به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه کنید.

این نرم افزار ها می توانند یک بانک اطلاعات داشته باشند و اطلاعات جدید را با قدیمی ها تطبیق دهند. یک نرم افزار کاربردی دیگر Weighbridges نام دارد و می تواند بسیار مفید باشد. از این نرم افزار در باسکول های صنعتی استفاده می نمایند زیرا عملکرد این نوع ترازو ها باید بسیار سریع باشد. این ترازو ها می توانند راه حل مناسبی برای اندازه گیری جرم بار یک کامیون باشند. در مقاله قبلی در این رابطه به طور کامل توضیح داده شده که چگونه وزن بار یک کامیون پر از بار را توسط این نوع ترازو ها به دست آورد. از مهم ترین علت های وزن گیری یک کامیون پر از بار می توان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره نمود. این قوانین تعیین می نمایند که هر خودروی باربر تا چه حد اجازه دارد که ماشین خود را پر از بار نماید. در صورت تخلف جرایم سنگینی را باید بپردازند. از علل های تعیین وزن محدود به شرح زیر می باشد:

تخریب جاده

افزایش امکان تصادف

ریزش بار در جاده و آسیب به سایر خودرو ها

عدم تعادل خودرو

نا امن ساختن جاده

و غیره .

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
خط اختصاصی 
02180808081
تماس نمایندگی ها 
70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 947
نمایش همه
علاقه مندی ها ()