ویژگی های باسکول پند 500 کیلویی PX9000:

باسکول پند مدل PX9000 می تواند حداکثر تا ۵۰۰ کیلوگرم را به خوبی اندازه گیری کند. این باسکول پند می ‌تواند هنگام توزین کردن بار ها و مواد گوناگون، دقت ۱۰۰ گرمی را اعمال کند که به نوبه خود نسبت به ۵۰۰ کیلوگرم مقدار قابل توجهی می باشد. این باسکول به نوعی همان ترازوی دیجیتالی با ظرفیت وزنی  بسیار بالا است که بیشتر در فروشگاه ها از آن استفاده می کنند. همچنین از استفاده های دیگر این باسکول می توان به کاربرد آن در گمرک و انبارداری ها اشاره نمود. از دلایلی که باسکول پند را می‌توان برای بارهای بسیار سنگین استفاده نمود، علاوه بر ظرفیت بالایی که دارد جنس بدنه بسیار مقاوم و محکم آن نیز می باشد که از جنس فلزی است و با رنگ پادرکوت آن را می پوشانند تا جلوی خراش های احتمالی که روی ترازو افتاده می شود، گرفته شود. برای خرید انواع باسکول پند به سایت مراجعه کنید.

زیرا بارهای سنگین که روی ترازو قرار می گیرند می ‌توانند آسیب های احتمالی را به جنس های ضعیف ترازو ها وارد کنند ولی این ترازو از این قاعده مستثنی می باشد. این نوع رنگ همچنین می ‌تواند از آسیب‌های قرارگرفتن ترازو در محیط‌ های مرطوب و محیط های بیرونی که در برابر نور آفتاب قرار می گیرند ترازو را محافظت نماید. باسکول های پند در ساختار خود دارای جایگاه های مخصوصی هستند که می توان از طریق کابل هایی، کامپیوتر و یا چاپگر را به ترازو متصل نموده و اینگونه کاربرد ترازو دو چندان خواهد شد. البته باید گفت که این ترازو فاقد چاپگر داخلی می باشد و با همین چاپگر های خارجی که به جایگاه متصل می شوند می توان اطلاعات و فاکتور ها را چاپ کرده و در کامپیوتر نیز آن ها را ثبت و ضبط نمود. از مشخصات این باسکول می توان به دارا بودن صفحه نمایشگر از نوع ال ای دی اشاره کرد که کمک می کند اطلاعات به خوبی و با وضوح بالا توسط کاربر مشاهده شود. همچنین باید گفت این باسکول هم دارای باتری و هم دارای شارژر داخلی می باشد و در مرکز خود نیز دارای یک عدد لودسل یا حسگر است.

مزایا و معایب باسکول پند 500 کیلویی PX9000:

در قسمت جلویی  علمک های  باسکول ۵۰۰ کیلویی پند، میله هایی وجود دارد که برای محافظت از علمک قرار داده شده اند، زیرا این علمک ها در باسکول ها می ‌توانند از آسیب ‌پذیرترین نقطه های باسکول ها و ترازوهای دیجیتالی باشند. لذا در بعضی از ترازو ها سعی می شود به خوبی از آن ها مراقبت شود، مخصوصاً دستگاه هایی که ظرفیت بار زیادی داشته و در نتیجه آسیب پذیری آن ها نیز بیشتر می باشد. در داخل این علمک ها، سیم ها و رابط هایی وجود دارد که از قسمت های اصلی مدار باسکول می باشد. علمک این باسکول می ‌تواند نمایشگر یا مانیتور را روی خود داشته باشد و داشتن علمک نیز می‌ تواند مانیتور را از فضای پر خطر توزین مواد دور نگه داشته و همچنین باعث شود صفحه نمایش به طور واضحی نمایان باشد. برای خرید انواع باسکول باشگاهی پند از طریق لینک به سایت فروشگاه پند گستر وارد شوید.

سینی باسکول ۵۰۰ کیلویی از جنس استیل می باشد و دارای ابعادی با اندازه 122×70×70 است. این میزان ابعاد به این باسکول کمک کرده است تا بتواند بار های حجیم و سنگین را روی سینی خود جا داده و با یک عدد لودسل زمیک نیز که نقش حسگر را دارد به اندازه گیری آن مواد بپردازد. این دستگاه صنعتی دارای یک کیبورد عملیاتی می باشد و کار کردن با آن نیز به مهارت خاصی نیاز نخواهد داشت و هر کسی می تواند به راحتی به اندازه گیری با آن بپردازد. این باسکول های ۵۰۰ کیلوگرمی را باسکول های فروشگاهی نیز می نامند. زیرا عمده فعالیت‌ های این باسکول ها در فروشگاه ها است. باسکول پند فروشگاهی دارای ۱۴ ماه ضمانت است و همچنین دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
خط اختصاصی 
02180808081
تماس نمایندگی ها 
70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()