فروش ترازوی محک 35 کیلویی MDS11000:

مشخصات فروش ترازو های دیجیتال محک 35 کیلویی مدل MDS11000:

مشخصات فروش ترازو های دیجیتال برند محک مدل MDS11000 دارای ظرفیتی است که می ‌تواند حداکثر میزان ۳۵ کیلو بار را تحمل کند. این ترازو تا ۲ گرم در توزین مواد حساسیت داشته و با دقت زیادی به وزن کردن مواد می‌ پردازد. این ظرفیت توزین مواد می ‌تواند برای فروشگاه ‌های کوچک و خواربار فروشی ها بسیار مناسب استفاده باشد. ویژگی های دیگر ترازوی دیجیتال محک ۳۵ کیلویی کالیبره کردن به صورت دستی است. همچنین باید گفت این ترازو مقاومت بسیار خوبی در برابر جسم های سنگین داشته و این ویژگی به علت جنس سینی استیل و همچنین جنس بدنه آن می باشد که از پلاستیک فشرده است. برای اطلاع از قیمت انواع ترازو به سایت مراجعه کنید.

 از معایبی که این ترازو دارد این است که فاقد پرینتر داخلی می باشد ولی داشتن جایگاه های اتصال به کامپیوتر، پرینتر و ترازو های دیگر و صندوق های فروشگاهی باعث شده است که این معایب به چشم نیاید. ترازوی محک ۳۵ کیلویی به دلیل دارا بودن باتری از ترازو های مناسب برای شغل های خیابانی نیز محسوب می‌شود. ضمن این که این باتری ها میتوانند شارژ شوند و دوباره مورد استفاده قرار بگیرند. داشتن ابعادی به اندازه 57×43×42 باعث شده است که این ترازو به راحتی در فروشگاه ها و مغازه های کوچک جا شده و فضای زیادی را اشغال نکند. ترازوی محک دارای نمایشگری از جنس ال ای دی می باشد که روی علمک دستگاه قرار گرفته و به خوبی می توان اطلاعات خرید مشتریان را روی آن با وضوح بسیار بالایی مشاهده نمود. با داشتن این ترازو می تواند اطلاعات خرید های انجام شده را ثبت کند زیرا دارای 1015 حافظه غیر مستقیم و 35 حافظه به صورت مستقیم می باشد. از ویژگی های دیگر دستگاه می توان به تولید و فروش ترازو در چهار رنگ مختلف مشکی، زرد، قرمز و سفید عاج فیلی اشاره نمود و کمتر ترازویی دارای چنین تنوع رنگی می باشد.

مزایا و معایب فروش ترازوی محک MDS11000:

همانطور که در متن های بالا به آن اشاره نمودیم از مزایای منحصر به فرد در فروش ترازوی محک 35 کیلویی قابلیت اتصال به کامپیوتر، پرینتر، صندوق های فروشگاهی و ایجاد ارتباط شبکه ای با دیگر ترازو های موجود از طریق وای فای در فروشگاه می باشد. این ترازو می تواند فاکتور های خرید مشتریان را با سرعت بالایی و نزدیک به هفت خط بر ثانیه انجام دهد. همچنین این دستگاه قادر است بارکد ها رد به صورت سطری و یا تک بعدی چاپ نماید و از مشخصه های دیگر آن حسابرسی خرید های دو مشتری به صورت همزمان می باشد و اگر بار اضافی روی این ترازو قرار بگیرد که بیشتر از ظرفیت ۳۵ کیلو باشد این هشدار را به صورت آلارم گزارش کرده و پس از آن باید بار اضافی را از روی ترازو برداشت، بعد از برداشتن بار نیز می تواند به صورت خودکار میزان وزن های محاسبه شده را صفر کند. برای خرید ترازوی فروشگاهی پند از طریق لینک به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه نمایید.

 از مزایای فروش ترازوی محک ۳۵ کیلویی می توان به دارا بودن قابلیت پارسنگ نیز اشاره نمود. صفحه نمایشگر خوانا و دکمه هایی که به راحتی هر فردی می تواند از آنها استفاده کند، باعث شده است که این محصول در مراکز فروش ترازو، بسیار به چشم خورده و همچنین در اکثر خوار و بار فروشی ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ نیز از آن استفاده کنند. از معایب این دستگاه نیز می توان به عدم شمارش قطعات اشاره نمود، همچنین این دستگاه نمی ‌تواند بر اساس واحدهای وزنی مختلفی به محاسبه اقلام و قیمت آن بپردازد. می توان گفت نداشتن نور پس زمینه در این ترازو باعث شده است که شغل های خیابانی مانند میوه فروشی ها کمتر به سراغ این ترازو بروند زیرا در نور آفتاب و در شب ها خواندن صفحه نمایش کمی مشکل می باشد.

 ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
خط اختصاصی 
02180808081
تماس نمایندگی ها 
70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 841
نمایش همه
علاقه مندی ها ()