چگونگی تشخیص و تعمیر ترازو های دیجیتالی:

تعمیر ترازو های دیجیتال امری تخصصی و کار متخصصان این امر می باشد. ترازو های دیجیتالی امروزه در هر فروشگاه، مغازه و هر مکانی که در آن اقلام مختلفی به فروش می رسند وجود دارد. این ترازو ها نیز مانند هر وسیله ای می باشند که ممکن است با مشکلاتی روبرو شود. در این مقاله می ‌خواهیم شما را با مشکلات مربوط به ترازوی دیجیتال و تعمیر ترازو آشنا کنیم که ممکن است هر کسی که این ترازو ها را دارد با آن مواجه شود. هر یک از این مشکلات علت خاصی داشته و روش تعمیر ترازو نیز در آن ها خاص است. ممکن است این مشکلات به دلایلی که توسط کاربر ایجاد شده است مربوط باشد و یا ممکن است مربوط به قطعات داخلی ترازوی دیجیتالی باشد. برای خرید از  فروشگاه ترازو به سایت مراجعه کنید.

تشخیص مشکلات ترازوی دیجیتال، علت و تعمیر ترازو:

اگر هنگام کار با ترازو به مشکلاتی برخوردید که باعث شد ترازو روشن نشود و هیچ مشکلی در سیم و باتری آن ها نیز وجود نداشته باشد و مطمئن باشید که برق وصل است، باید به فکر تعویض نمودن پاور ورد در ترازوی دیجیتالی خود باشید. بسیاری از ترازو های دیجیتالی دارای باتری داخلی می باشند که این مزیت باعث می شود بسیاری از شغل ها مانند باربری ها و میوه فروشی ها به راحتی از ترازو استفاده کنند. همچنین ممکن است با قطعی برق شهری، فروشگاه ها مجبور شوند از ترازوی خود استفاده کنند و ترازو در این حالت به استفاده کردن از باتری داخلی خود متوسل خواهد شد. اگر در این زمان ترازو به سرعت و بعد از مدتی خاموش شود و یا توانایی روشن شدن نداشته باشد، بدانید که باتری ترازوی دیجیتالی دارای مشکل است و باید نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. همچنین گاهی اوقات پیش می آید با تعویض کردن باتری باز هم مشکلات قبلی که همان خاموش شدن، روشن نشدن و یا باطری خالی کردن است اتفاق می‌افتد. در این صورت باید دانست که شارژر دستگاه دارای مشکل است و باید شارژر حتما تعویض شود. اگر ترازوی دیجیتال شما دارای قاب نمایشگر شکسته ای است و دیگر ظاهر زیبایی ندارد و می خواهید نسبت به تعویض ترازو اقدام کنید، کافی است دستگاه را به مراکز تعویض و تعمیر ترازو برده و نسبت به تعویض کیبورد ترازو اقدام نمایید. اگر نمایشگر ترازوی شما نوشته ها و اعداد و ارقام را نصفه نشان می دهد بدانید که این ترازوی دیجیتال دارای فلت خراب می باشد و حتماً باید تعویض گردد. فلت ترازو های دیجیتال در قسمت علمک قرار گرفته و مانند نواری می باشد که روی آن قطعه های الکترونیکی قرار گرفته است. در صورتی که ترازو روشن شده ولی نمایشگر خاموش باشد باید بدانید که آی سی این دستگاه سوخته و خراب شده است. برای خرید ترازوی صنعتی پند از طریق لینک به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه نمایید.

تشخیص مشکلات و تعمیر ترازو های دیجیتال مجهز به پرینتر:

 اگر ترازو های دیجیتالی دارای دستگاه پرینتر باشد و پرینتر نوشته های کمرنگی را پرینت می کند، باید دانست که باتری دستگاه قدرت کافی را نداشته و نیمه عمر پایینی دارد. در صورتی که هنگام پرینت کردن با پرینتر ترازوی دیجیتال، متوجه شدید که کاغذ سفید است و هیچ چیزی چاپ نشده است، بدانید که این ترازو به هیچ گونه تعمیر احتیاج ندارد و تنها مشکل آن مربوط به برعکس گذاشتن رول های پرینت در دستگاه می باشد و باید آن قسمت را باز کرده و رول را به درستی سر جای خود قرار دهید. همچنین این ترازو های دیجیتالی که مجهز به پرینتر می باشند ممکن است هنگام چاپ با پرینتر رول کاغذی به خوبی حرکت نکرده و به نوعی در دستگاه گیر کند این مشکل بر می ‌گردد به قطعات داخلی ترازو و باید گفت که چرخ دنده های ترازوی دیجیتال دچار خرابی و یا شکستگی شده اند، که این موضوع باعث می شود رول ها به خوبی نتوانند بچرخند و کاغذ را به بیرون از دستگاه بفرستند. در این صورت این چرخ دنده ها باید تعویض گردد تا مشکل مربوط به پرینتر حل شود.

 

بیشترین نکته‌ای که در زمان خرید ترازوی خانگی دیجیتال باید به آن توجه داشت، دقت و سرعت در نشان دادن وزن است، هرچند خریداران مختلف بنا به سلیقه خود، مدل خاصی از آن را خریداری می‌کنند. بعضی از انواع ترازوی خانگی دیجیتال می‌توانند BMI یا شاخص توده بدنی را هم مشخص کنند و مقدار اضافه وزن یا کمبود وزن فرد، یا متعادل بودن وزن او را معلوم کنند که این ویژگی‌ها در توضیح مربوط به هر ترازوی خانگی دیجیتال در سایت فروشگاه تجهیزات آمده است.

ترازوی آشپزخانه دیجیتال:

ترازوی آشپزخانه دیجیتال هم از دیگر نمونه‌های ترازو دیجیتال است که استفاده خانگی دارد و برای پخت خوراک‌های مختلف و درست کردن ترشی و شور در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترازوی آشپزخانه دیجیتال نیاز به توانائی‌های زیادی ندارد و آنچه از یک ترازوی آشپزخانه دیجیتال انتظار می‌رود، علاوه بر سرعت و دقت در نشان دادن وزن، داشتن پارسنگ است. داشتن زیبایی در ترازوی آشپزخانه دیجیتال برخلاف بسیاری دیگر از انواع ترازوی دیجیتالی نقش مهمی دارد، چرا که بودن یک ترازوی آشپزخانه دیجیتال در هر خانه‌ای می‌تواند دکوراسیون یک خانه را تحت تاثیر قرار دهد و زیباتر کند. به همین دلیل انواع ترازوی آشپزخانه دیجیتال در طرح‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های مختلف دیواری و رومیزی ساخته شده است. از نظر ساختار ظاهری و کارکرد نیز نوع کاسه‌دار و تخت، از نمونه‌های معمول ترازوی آشپزخانه دیجیتال هستند. فروش ترازوی آشپزخانه دیجیتال در فروشگاه تجهیزات در شکل‌ها و مدل‌های مختلف در دسترس شماست و شما می‌توانید بهترین نمونه مطابق با سلیقه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
خط اختصاصی 
02180808081
تماس نمایندگی ها 
70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
7 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9817
نمایش همه
علاقه مندی ها ()