لیبل یکی از انواع لوازم بسته بندی می باشد که توانسته بسته بندی را کاربردی تر نماید . لیبل برچسبی است که بر روی بسته بندی های انواع محصولات چسبانده می شود و شامل اطلاعاتی در رابطه با محصول می باشد. انواع اطلاعاتی که می توان بر رو لیبل چاپ کرد ، تاریخ تولید و انقضا، کشور سازنده، اطلاعات در مورد استفاده از محصول و کارایی آن و قیمت و... می باشد. لیبل ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند که شامل پلاستیک، کاغذ، آلیاژ فلز و.. می باشد. شرکت های چاپ لیبل فوری می توانند چاپ لیبل شما را انجام دهند.

انواع لیبل

لیبل ها دارای انواع مختلفی می باشند که با توجه به تنوع محصولات و شرایط تولید و نگهداری آن ها تولید شده است.

لیبل کاغذی

برای محصولاتی که در شرایط خشک تولید و برای مدت کمی نگهداری می شوند از لیبل های کاغذی استفاده می شود. لیبل های کاغذی از رایج ترین لیبل ها هستند که قیمت ارزانی دارند و به صرفه هستند اما از معایب این نوع لیبل ، ماندگاری کم آن است و همچنین این لیبل ها آسیب پذیر هستند. لیبل کاغذی در انواع مات و گلاسه و نیمه گلاسه موجود است و در رنگ های مختلفی می توانیم آن را مشاهده نماییم. در نساجی از این لیبل ها بسیار استفاده می شود. انواع برند های مختلفی از این نوع لیبل در بازار موجود است که می توانیم آن را تهیه نماییم.  بر روی کالا های بسیاری از لیبل های کاغذی استفاده می شود. این لیبل ها در مقابل رطوبت آسیب پذیر می باشند. لیبل های کاغذی براق بوده و دارای قیمت ارزانی در میان لیبل ها می باشد. برای مصارف کوتاه مدت می توان از این لیبل ها استفاده کرد. این لیبل ها در کوتاه مدت می توانند بسیار به صرفه باشند. بیشترین فروش و چاپ لیبل فوری از لیبل های کاغذی می باشد.

لیبل متال

لیبل متال از نوعی آلیاژ فلز ساخته می شود. این نوع لیبل مقاومت بالایی دارد و در برابر کشیدگی نیز مقاوم می باشد. از دیگر مزایای این لیبل ها ، ضد خش بودن آن است. برای لیبل های متال انواع ریبون مخصوصی وجود دارد که اگر برای چاپ از آن لیبل استفاده شود کیفیت بسیار بالایی را خواهیم داشت. برای چاپ لیبل فوری بر روی این برچسب از ریبون رزین استفاده می شود. رنگ این برچسب ها نقره ای می باشد.

لیبل پی وی سی

لیبل های پی وی سی دارای حالتی پلاستیکی شکل بوده و در مقابل حرارت دوام بسیار بالایی دارند. از نظر کشیدگی نیز این لیبل ها دارای استحکام بالایی می باشند. از این لیبل ها در تولید دارو بسیار استفاده می شود. همچنین در مقابل عامل طبیعی باد و باران این برچسب ها دوام بالایی دارند. انواع لیبل های پی وی سی مات و براق می باشد. این لیبل ها برای قطعات با ماندگاری طولانی مدت مناسب می باشند. برای اطلاع از خدمات چاپ لیبل فوری از طریق لینک اقدام نمایید.

لیبل های شفاف

لیبل های شفاف در بخش خودرو سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از این لیبل ها بر روی شیشه ی خودرو استفاده می شود زیرا قابلیت دید دو طرفه را دارد بنابراین به راحتی می توان از هر دو طرف متن ان را مشاهده نمود.

شرکت های چاپ لیبل فوری خدمات چاپ لیبل را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. این شرکت ها از دستگاه های مخصوص بر چاپ هر نوع لیبل استفاده می کنند. شرکت خدمات چاپ سورن یکی از شرکت های فعال در زمینه ی چاپ انواع لیبل و کاتالوگ می باشد . این شرکت با بهره گیری از نیروی ماهر و تجربه ی بالایی که دارد توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

آدرس: تهران،ميدان بهارستان، برج بهارستان، واحد 326

تلفن تماس:    02133934182

تلفن همراه:     09125704163

ایمیل : archivesoren@gmail.com

ساعت کاری این مجموعه 8.30 الی 18.00 می باشد.

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 953
نمایش همه
علاقه مندی ها ()