باسکول صنعتی محک 300 کیلوگرمی مدل :MDS13000

مشخصات فنی و ظاهری باسکول صنعتی محک ۳۰۰ کیلویی مدل MDS13000 :

این باسکول صنعتی از خدمات ویژه ی ده سال پس از فروش بهره مند است و دارای گارانتی ۲۵ ماهه می باشد. برای رفع ابهامات چگونگی کار کردن و نوع کاربرد محصول، همراه با این محصول خریداری شده دفترچه راهنما و آداپتور به خریدار تحویل داده می شود. باسکول صنعتی محک مدل MDS13000 ساختاری بدون تحرک و ثابت دارد، و فاقد قابلیت جا به جایی به شکل آسان است، زیرا که در زیر محصول چرخی کار نشده است و برای جا به جایی آن باید محصول نام برده را حمل کرد. حساسیتی که محصول دارا است عددی به دقت ۲۰ گرم می باشد و ظرفیت این باسکول همانطور که از نام آن پیداست ۳۰۰ کیلوگرم است. این باسکول شکل، ابعاد و اندازه ساختاری نزدیک به باسکول های دیگر دارد. برای خرید باسکول صنعتی پند به سایت مراجعه نمایید. 

معمولا باسکول ها محلی برای قرار گرفتن شی‌ء و اجسام دارند که در آن محل از سینی استفاده می کنند. شرکت محک سینی های کار شده روی محصول خود را از دو جنس گالوانیزه و استیل کار می کند که طبق درخواست مشتری می تواند جنس سینی را تغییر دهد. ابعاد سینی ۷۰×۷۰ سانتی متر است و در واقع مربعی شکل می باشد. این باسکول از صفحه نمایشی برخوردار است که این نمایشگر زاویه ی دید بسیار مناسب و بالایی دارد و صفحه نمایش آن از نوع LED است و از وضوح مناسبی برخوردار می باشد. می دانیم که بالاترین ویژگی در هر محصولی بدنه ی آن‌ است. چرا که بدنه مقاومت محصول را نشان می دهد و بدنه ی محصولاتی که از فلز ساخته شده باشند استحکام و مقاومت زیادی دارد و عمر محصول را افزایش می دهد. جنس بدنه ی باسکول صنعتی ۳۰۰ کیلوگرمی مدل MDS13000 هم از فلز مقاومی‌ است و نسبت به ضربه و فشار بالا استحکام خود را حفظ می کند. متاسفانه این محصول چاپگر ندارد، اما می توان آن را به یک چاپگر خارجی وصل نمود. دیگر خاصیت منحصر به فرد این‌ باسکول متصل شدن آن به کامپیوتر است، که ویژگی اتصال به کامپیوتر باعث می شود داده هایی که به باسکول داده شده را در کامپیوتر ثبت کرد.

دیگر مزایای باسکول صنعتی مدل MDS13000:

به دلیل وزن بسیار بالای محصول معمولا از آن در مکان هایی استفاده می شود که نیاز به جا به جایی نباشد، چون که خود این محصول از محصولات ثابت به شمار می رود، اما در مواقع ضروری و لازم می توان از گاری دستی های چرخ دار استفاده کرد و در زیر محصول گذاشت و آن را جا به جا کرد.  مانند زمانی که نظر مشتری می تواند باعث تعویض جنس سینی شود، در این هنگام هم طبق خواسته مشتری می توان برای محصول از گاری چرخ دار هم استفاده کرد. این ‌محصول در واقع در دسته ی محصولات دیجیتال قرار می گیرد که آخرین متد تکنولوژی در آن کار شده است و جز‌ء به روز ترین باسکول های دیجیتالی روز قرار دارد. صفحه نمایش محصول ذکر شده یا همان نمایشگر آن قابلیت نشان دادن ارقام تا ۵ عدد را دارد یعنی تا ۵ عدد قیمت و تا ۵ عدد وزن محصولی که برای اندازه گیری روی سینی قرار می دهید را نشان می دهد و همانطور که گفته شد از وضوح بالایی هم برخوردار است. برای خرید انواع بهترین باسکول های پند به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه کنید. 

گفته شد که دستگاه فاقد چاپگر است اما به چاپگر دیگر وصل می شود، بنابراین می توان به راحتی فاکتورهای مورد نظر را چاپ کرد. کارایی باسکول صنعتی محک، بسیار بالا است و در واقع از مزایای بسیار خوبی برخوردار است و به جز نداشتن چاپگر که آن هم مسئله ی غیرقابل حلی نیست، عاری از نقص و عیب می باشد. کارخانه مذکور به دلیل کیفیت بالا و بازخورد و استقبال اصنافی که از این محصول استفاده می کنند گارانتی محصول را به دو سال افزایش داد.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()