مشخصات ترازوی پند صنعتی ۵۰ کیلویی مدل px7000:

ترازوی پند px7000 دارای چه مشخصات فنی ای می باشد؟

ظرفیت اندازه گیری بار در این ترازوی پند ۵۰ کیلوگرم و دارای دقتی ۱۰ گرمی در اندازه گیری می باشد. ترازوی پند در برابر فشار بالا و ضربه های ناشی از بار های سنگین مقاومت بالایی دارد و این به دلیل بدنه ی فلزی آن است. این‌ دستگاه دارای یک سینی بوده که جنس سینی آن از استیل می باشد. سینی به کار گرفته شده در ترازو سینی تخت است، چرا که مشتریان برای قرار دادن اقلام مورد نظر روی ترازو باید احساس راحتی داشته باشند و نگران آسیب رسیدن به خرید خود نباشند. صفحه نمایشگر این دستگاه از صفحه LED است  که از میزان وضوح بالایی برخوردار می باشد و با وضوح بالا و زاویه دید بالا می توان اطلاعات خرید را به راحتی مشاهده نمود. ابعاد در نظر گرفته شده برای ترازوی پند۵۰×۵۰ می باشد. هم چنین به علت ظاهری زیبا، استاندارد و شکیل می توان از این ترازو علاوه بر استفاده در خار و بار فروشی ها و استفاده های صنعتی، در فروشگاه ها نیز استفاده کرد، یعنی این‌ نوع ترازو می تواند تمامی نیاز هایی که مشتریان در یک فروشگاه دارند را پشتیبانی کند. این ‌محصول قابلیت متصل شدن به کامپیوتر و چاپگر را دارد. همچنین از ویژگی هایی که این دستگاه را بسیار منحصر به فرد کرده است می توان به قابلیت شمارش قطعه اشاره کرد. این قابلیت بسیار خوب در این ترازو باعث کاربرد بیشتر آن در بسیاری از فروشگاه ها و عمده فروشی ها خواهد شد. متاسفانه این محصول امکان مقایسه و محاسبه ی درصدی و همینطور محاسبه تحت عنوان دیگر واحد های مختلف را ندارد. برای خرید انواع ترازوی پند از طریق لینک اقدام نمایید. 

مزایای محصول ترازوی پند تحت عنوان چه مواردی است؟

از مهم ترین مزایای این محصول باید به داشتن بدنه ی فلزی آن اشاره کرد، برای آسیب ندیدن و طولانی بودن عمر این ترازو جنس بدنه ی آن ها را از فلز مقاوم ساخته اند. زیرا با داشتن ظرفیت ۵۰ کیلویی در این ترازو، ممکن است بدنه و سینی یک ترازو آسیب ببیند ولی این ترازو از این قاعده مستثنی است.

از دیگر مزایای این ترازو باید داشتن علمک را در نظر گرفت. علمک در محصول موجب می شود که دید مستقیم تر و زاویه ی دید خیلی بهتری نسبت به صفحه نمایشگر داشته باشیم. مزیت بسیار چشم گیر و مهم در این ترازو قابلیت اتصال به سیستم و کامپیوتر است که باعث شده این نوع محصول از دیگر محصول های هم صنف خود متمایز باشد. زیرا با این اتصال می توان داده ها و اطلاعاتی که به ترازو داده می شود را به سیستم منتقل کرده و آن ها را به نوعی ذخیره نمود که معمولا این مزیت مهم، بیشتر در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر ویژگی ای که محصول مورد بررسی را متمایز ساخته و کاربران امتیاز‌ ویژه ای به آن‌ داده اند داشتن ماشین حساب داخلی است.

معایب ترازوی پند Px7000 صنعتی چیست؟

از عیب های محصول باید به نداشتن چاپگر اشاره کرد. همچنین نداشتن لیبل پرینتر از دیگر نواقص و معایب موجود در این ترازو می باشد. برای خرید ترازوی فروشگاهی پند به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه کنید.

برای روشن شدن و کار‌کردن این محصول می توان از منبع برق شهری استفاده کرد همچنین خود ترازو از باتری تغذیه و پشتیبانی می کند و این قابلیت باعث می شود بتوان از این ترازو در شغل هایی که در بیرون از مغازه ها وجود دارد استفاده شود. هنگام خرید این محصول یک آداپتور و دفترچه ی راهنما به خریدار ارائه می گردد و معمولا گارانتی های ۱۴ماهه و حدودا ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارند. لازم‌ به ذکر است که محصول ترازوی صنعتی پند مدل px7000 ساخت داخلی و از دستاورد های مهندسان و طراحان می باشد.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()