ویدئو پروژکتور از کاربردی ترین دستگاه هایی است که در حوزۀ نمایش تصاویر بر روی پرده نمایش و یا دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. دستگاه ویدئو پروژکتور مبتنی بر بزرگنمایی تصاویر به کار برده می شوند. به عبارتی با در اختیار داشتن لنز مخصوص قادر به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ می باشد. با اتصال دستگاه ویدئو پروژکتور به منابعی چون کیس کامپیوتر، دوربین فیلمبرداری، دستگاه های پلیر و گیم، دی وی دی پلیر و غیره می توانند پس از پردازش، داده های عکس، فیلم و اسناد داکیومنت را به صورت بزرگنمایی بر روی پرده نمایش مخصوص نشان دهند. به دلیل همین ویژگی ها می باشد که مورد استقبال اساتید، برگزار کنندگان همایش ها و مدیران شرکت قرار گرفته است. با استفاده از این دستگاه می توانند مطالب آموزشی خود را که از قبل آماده کرده اند را به صورت تصویری به حضار نشان دهند و سطح درک مخاطب را بهبود ببخشند.

خرید انواع ویدئو پروژکتور

خرید انواع ویدئو پروژکتور برای تمام افراد امکان پذیر می باشد چون تولید کنندگان این دستگاه با استفاده از تکنولوژی روز، توانسته اند سطح قابلیت های این دستگاه را ارتقاء ببخشند و در نتیجۀ آن موجب کاهش قیمت خرید این دستگاه شده است. این دستگاه دارای یکسری ویژگی های ساختاری می باشد که با مشاهدۀ آنها می توانید نسبت به سطح کیفیت وضوح تصویر خروجی، طول عمر لامپ، امکان اتصال به چه پورت هایی را دارند. اکثر این دستگاه ها دارای پورت های اختصاصی دستگاه های مختلف چون S-Video، HDMI، پورت آدیو، VGA، USB، WiFi، ورودی میکروفن، بلندگو و غیره می باشند. در دنیای امروز با ورود فناوری سه بعدی، برخی از جدیدترین مدل های دستگاه ویدئو پروژکتور دارای قابلیت پخش تصاویر سه بعدی نیز می باشند. در نتیجۀ آن می توانند لحظات فرح بخشی را برای خود و دیگران ایجاد نمایند. در واقع استفاده از این دستگاه برای نمایش ویدئو، به نوعی می توانید فضای سینما را در منزل خود ایجاد نمائید. با توجه به اینکه نسبت تصاویری که توسط این دستگاه به نمایش گذاشته می شود، بسیار بزرگ می باشد، افراد مختلف از جمله افراد تحصیلکرده و یا سایر می توانند از این موقعیت برای به نمایش گذاشتن تصاویر استفاده نمایند. 

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار با سیستم عامل اندروید نسبت به دیگر مدل های این دستگاه مورد استقبال قرار گرفته است چون به جدیدترین تکنولوژی تجهیز می باشند. استفاده از دیتا پروژکتور قابل حمل به فرد اجازه می دهد که بتوانند از این دستگاه در مکان های مختلف استفاده نماید، بدون آنکه فضای زیادی را اشغال کرده باشد. اساتید، معلمان و افرادی که روزانه در مکان های مختلف مطالب متعددی را قرار است به مخاطبان خود ارائه دهند، می توانند از مزایای این دستگاه استفاده کننده و به نوعی مباحث را به صورت تصویری به تماشاگران نمایش دهند تا قابل درک باشد. امروزه اکثر دانشگاه ها، سالن های کنفرانس و همایش، آموزشگاه ها، مدارس و غیره مجهز به این دستگاه ها می باشند تا مطالبی که به صورت فایل تصویری تهیه شده اند را بتوانند به مخاطبان خود نشان دهند.

فروش ویدئو پروژکتور با بهترین قیمت

فروش ویدئو پروژکتور با بهترین قیمت برای تمام افراد محیا می باشد چون تنوع مدل های عرضه شده از این دستگاه بسیار متعدد می باشد و این مسئله امکان خرید ویدئو پروژکتور ارزان را برای متقاضیان فراهم نموده است. به همین منظور می توانید از مزایای این موقعیت استفاده نمایند تا تدریس بهتری داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا، از ابتدای فعالیت مجموعه در عرصۀ تولید و فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور وای فای دار، قابل حمل و سیستم عامل اندرویدی فعالیت دارند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()