باسکول ها در واقع ترازو هایی  دیجیتالی با ابعاد بزرگ هستند و برای وزن کشی مواد سنگین و با حجم زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. باسکول های قدیمی به حالت قپونی بودند و برای وزن کشی و توزین موادی با حجم بالا به کار می رفتند. اما در حال حاضر اکثر باسکول ها به حالت دیجیتال هستند که این باسکول ها کارایی راحتی دارند و به سادگی مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید باسکول های محک از طریق لینک اقدام نمایید.

بررسی جنس بدنه ی باسکول محک

پیش از این ذکر کردیم که باسکول ها برای توزین و وزن کشی مواد پر حجم و سنگین به کار می روند و  به همین دلیل بایستی باسکول ها دارای بدنه ای بسیار مقاوم باشند تا  در هنگام استفاده دچار شکستگی و تخریب و خرابی نشوند. همچنین پایه های وزن کشی ترازو و کفه های آن ها نیز باید با دوام و مقاوم باشند تا در برابر فشار ها دچار نقص نشوند. طراحی باسکول باید به گونه ای باشد که علاوه بر حد مجاز تعریف شده برای باسکول، مقداری بیشتر را نیز بتواند وزن کشی کند.

بررسی سیستم عملکرد  باسکول محک

باسکول ها دارای سیستمی الکترونیکی هستند و این سیستم از اجزایی همچون بدنه، نمایشگر و لودسل طراحی و ساخته شده اند و نتایج وزن کشی بر روی صفحه ی نمایش قرار گرفته و به نمایش در می آید. باسکول ها به خاطر ظرفیت بالا و نوع شان بهترین گزینه برای وزن کشی مواد سنگین هستند. 

 

 بررسی انواع باسکول ها

  برند باسکول محک  جزو نمونه های بسیار خوب باسکول است که دارای کیفیت و قیمت مناسبی است و بدنه ای مقاوم دارد و از جنسی با دوام برخوردار است و دارای مدل  های مختلفی همچون صنعتی، آویز، فروشگاهی و جاده ای هستند. با توجه به نوع کاربرد و نیاز مشتریان، باید باسکول مناسب انتخاب گردد و مورد استفاده قرار بگیرد.

آنچه در مورد باسکول محک باید بدانید

باسکول ها ترازو هایی بزرگ و صنعتی هستند که برای اندازه گیری اجسامی سنگین با حجم زیاد کارایی دارند. یکی از برند های معروف و معتبر در زمینه ی ترازو  و باسکول، باسکول محک است که سهم زیادی در بازار های داخلی دارد و بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارها، از این باسکول به عنوان ابزاری حرفه ای برای کسب و کار خود استفاده می کنند و باسکول های محک به دلیل قابلیت ها و کاربرد های بسیاری که دارند، طرفداران بسیاری نیز دارد. بیشترین تولیدات محک در زمینه ی باسکول، در حوزه ی  باسکول های صنعتی و فروشگاهی است.

ویژگی های فنی باسکول محک

باسکول ها معمولا برای اندازه گیری مواردی حجیم و سنگین به کار می روند، به همین دلیل باید دارای بدنه ای مقاوم باشند تا در برابر ضربه و فشار و ... مقاومت و دوام مطلوبی داشته باشند و به راحتی دچار شکستی و نقص و خرابی نشوند. شرکت محک باسکول های صنعتی و فروشگاهی خود را با بدنه هایی مقاوم و محکم تولید می کند و باسکول های آن دارای کاربری های متنوعی است و می تواند نیاز بسیاری از افراد را به راحتی برطرف نماید. برای خرید باسکول متحرک به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه نمایید.

باسکول ها می توانند متحرک، ثابت، چرخدار، معمولی ، دیواری و یا با چرخ های پاترولی باشند  و هر یک از این ها برای موارد مختلفی کاربرد دارد و نیاز بسیاری از مشتریان به انواع باسکول را برطرف می نماید. باسکول های ساخته شده توسط شرکت محک می توانند به کامپیوتر متصل شوند و اطلاعات روی دستگاه را بر روی کامپیوتر به نمایش در آورد.  بعضی از این باسکول ها دارای حافظه ای هستند که اطلاعات ذخیره شده در دستگاه را طی هفته و ماه ، بازگردانی می کند و حتی می تواند فیش خرید تهیه نموده و  کار فروشندگان را راحت تر کند.

 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()