ترازوی محک برندی  آشناست که در بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها برای وزن کشی اقلام مورد استفاده قرار می گیرد. این ترازو ها جزو تولیدات ملی  است که امروزه و با پیشرفت تکنولوژی رونق بسیاری پیدا کرده است و در زمینه ی  تولید ترازو های دیجیتال بسیار موفق  عمل نموده است.
ترازوهای محک کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارند و روز به روز با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا پیشرفت نموده است و امکانات خود را متناسب با نیاز های کاربران ارتقا داده است  و هرروز امکانات جدیدی را به ترازو ‌های خود اضافه می‌کنند و به این ترتیب می توانند نیاز بسیاری از فروشندگان را به یک ترازوی با کیفیت برطرف کنند. برای خرید انواع ترازوی محک از طریق لینک اقدام نمایید.
بررسی تاریخچه ترازوی محک

شرکت محک  برای اولین بار در سال 1375  ایده ی اصلی  طراحی و تولید ترازو را  شکل داد  و در سال ۱۳۷۷ اولین ترازوی فروشگاهی محک تولید شد.
با گذشت زمان ترازو های فروشگاهی محک رشد و  پیشرفت چشمگیری پیدا کردند و در بین بسیاری از فروشندگان  محبوبیت بالایی  پیدا کردند.  در حال حاضر ترازو های دیجیتال محک  جزو  محبوب ترین ترازو ها  در بین مصرف‌کنندگان است که دارای مدل‌ ها و طرح‌ های مختلفی است و در بیش از ۱۰ مدل مختلف ارائه می شود. انتخاب ترازوی مناسب باید بر اساس نوع کارایی و نیاز افراد و با توجه به نوع کسب و کار صورت گیرد. برند ترازوی محک  در حال حاضر توانسته است سهم  زیادی از بازار داخلی را  کسب نماید و امروزه این ترازو ها در هر فروشگاه و کارگاه و کارخانه ای یافت می شود. ترازو های  محک کیفیت و کارایی فوق العاده ای دارند و برای مثال در ظرفیت 50 کیلوگرم، 2 گرم دقت در اندازه گیری دارند. تنوع محصولات ترازو های  محک  بسیار بالاست و بهتر است مدلی متناسب با نیاز های شغلی  و حرفه ای انتخاب گردد.

نکاتی در استفاده از ترازوی محک

ترازوی محک محصولاتی با کیفیت و کارایی بالا هستند که شرکت محک از سال 1377  اقدام به تولید و ارائه ی خدمات در حوزه ی انواع ترازو و باسکول نموده است. در استفاده از ترازو های محک بهتر است بیشتر از حد مجاز ترازو بر روی ترازو اجسام قرار ندهید. این نکته باید قبل از وزن کشی، در حین وزن کشی و یا بعد از وزن کشی همواره مورد توجه قرار بگیرد. نکته ی دیگر در استفاده از ترازو های دیجیتالی محک آن است که موادی که  به صورت مایع هستند و یا دارای مایعات و ترشحات هستند،  مانند مرغ، ماهی و یا مواد لبنی،  در هنگام وزن کشی حتماً باید از ظرف، بشقاب و کاسه در زیر آن ها استفاده شود.

آشنایی با برند ترازوی محک
یکی از برند های بسیار محبوب و معتبر در زمینه ترازو های خانگی و مخصوصاً فروشگاهی، ترازو های دیجیتال محک است که در صنعت و تجارت کاربرد های بسیاری دارد.
در واقع می‌توان گفت معروف ‌ترین محصول در بین ترازو های موجود در بازار،  ترازوی محک است و مشتریان بسیاری دارد و بسیاری از صنایع  و صاحبان کسب و کار از این ترازو استفاده می کنند. برای خرید ترازوی پرینتر دار به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه نمایید.
ترازوهای محک در دو مدل فروشگاهی و صنعتی در حال تولید هستند که با توجه به نیازهای فروشگاه و کارگاه ها باید مدل تناسب آن انتخاب شود. ترازو های محک دارای دو مدل صنعتی و فروشگاهی هستند که باید با توجه به نیازهای کارگاه و مدل فروشگاه ها، مدل مناسب آن انتخاب شود. علاوه بر این ها، ترازو های محک دارای حساسیت فوق‌العاده ای در وزن‌کشی هستند و تا ۲۵ ماه گارانتی بلند مدت دارند. در مورد دقت اندازه گیری ترازوی دیجیتال نیز  باید گفت که یک نوع ۵۰ کیلویی محک، دارای دقت ۲ گرم است که در این ظرفیت،  دقت ۲ گرم بسیار فوق العاده است.

 ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()