در شرایط بحرانی کشور در زمینه ی بهداشت و سلامت، خرید دستگاه ضدعفونی کننده، مخصوصا دستگاه ضد عفونی کننده ی دست از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به عنوان یک ابزار حیاتی در سلامت و پیشگیری از بیماری کرونا معرفی شده است. دستگاه ضد عفونی کننده دست می تواند به راحتی قابل حمل باشد و در هر محیطی از آن استفاده کرد. همچنین دستگاه های ضد عفونی کننده ای وجود دارند که در روی میز قرار می گیرند یا به  دیوار وصل می شوند و در محیط هایی مثل اداره، باشگاه، داروخانه، آرایشگاه و ... مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های ضد عفونی کننده ی دست در دو نوع پدالی و خودکار تولید می شوند و قابل استفاده هستند. برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده باکیفیت از طریق لینک اقدام نمایید.

نکاتی در زمینه ی خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست

دستگاه های ضد عفونی کننده ی دست جثه ی کوچک و کاربری راحتی دارند. علاوه بر این ها، این دستگاه ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و تمامی این نکات باعث شده است تا صاحبان مشاغل و کسب و کارها برای تامین سلامت افراد، از دستگاه های ضد عفونی کننده ی دست به عنوان یک ابزار مهم و کلیدی استفاده کنند و با این روش به پیشگیری از بیماری های ویروسی کمک کنند. در بررسی قیمت دستگاه های ضد عفونی کننده دست فاکتور هایی  موثر هستند که هر یک از این فاکتور ها می توانند بر قیمت دستگاه ها تاثیر گذار باشند. فاکتور هایی مثل داشتن یا نداشتن چشمی و حسگر های مربوط به قطع و وصل محلول های ضد عفونی کننده، میزان گنجایش و حجم مخزن، تعداد و مقدار پاشش و ... می تواند بر هزینه و قیمت دستگاه های ضد عفونی کننده تاثیر بگذارد. در هنگام خرید دستگاه ضدعفونی کننده حتما به موارد کاربرد آن دقت کنید تا دستگاهی متناسب با نیاز های خود انتخاب نمایید.

اهمیت خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست

دستگاه های ضد عفونی کننده ی دست و سطوح و بدن و ... در اشکال و تکنولوژی های مختلف و متنوعی و با اهداف مختلفی طراحی و تولید و به بازار عرضه شده اند. تنوع خرید دستگاه ضدعفونی کننده بسیار بالاست و در زیر به بررسی مدل های مختلف از این نوع دستگاه می پردازیم:

  • انواع دستگاه ضدعفونی کننده برای دست
  • انواع دستگاه ضد عفونی کننده برای دست و اشیاء
  • انواع دستگاه ضد عفونی کننده برای دست و سطوح
  • انواع دستگاه ضد عفونی کننده برای سطوح
  • انواع دستگاه ضد عفونی کننده برای گوشی تلفن همراه

انتخاب هر یک از این دستگاه ها باید با توجه به نیاز و کاربرد آن صورت گیرد. خرید دستگاه ضدعفونی کننده  در حال حاضر و با توجه به وضعیت بحرانی و هشدار سلامت و بهداشت از نظر بیماری های ویروسی،  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به عنوان یکی از ابزار های ضروری سلامتی محسوب می شود.

خرید دستگاه ضدعفونی کننده  تلفن همراه

دستگاه های ضد عفونی کننده تلفن همراه در دو نوع مختلف در بازار موجود هستند:

  • دستگاه هایی که با استفاده از مواد ضد عفونی کننده ویروس زدایی را انجام می دهند.
  • دستگاه هایی که از اشعه و فناوری یو وی برای ویروس زدایی تلفن همراه استفاده می کنند. برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده محک به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه نمایید.

بررسی دستگاه ضد عفونی کننده ی پاششی دست

این نوع از دستگاه ها نیز در دو نوع مختلف طراحی و تولید شده اند و در بازار موجود هستند:

  • دستگاه های ضد عفونی کننده از نوع پدالی
  • دستگاه های ضد عفونی کننده اتوماتیک یا به صورت خودکار

دستگاه های ضد عفونی کننده ی پدالی به کمک پدال و پا می توان کار محلول پاشی و ضد عفونی کردن را انجام داد. در این نوع از دستگاه ها پدالی وجود دارد که با فشردن آن محلول موجود در دستگاه به بیرون منتقل شده و به کمک آن می توان محیط و دست ها را ضد عفونی نمود.

در دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک و چشمی نیز پدالی وجود ندارد و به کمک سنسور تعبیه شده در ان پاشش محلول انجام می شود.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()